Skrujernet Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Hei Får tilbake 2000kr pga. defekt gtx 275 for 2 gang. Hvilket kort burde jeg gå til innkjøp av? Tenker å bruke 2000kr på kortet, og spare opp 800 til SSD, eller og bruke 3000 på kort. Takker for hjelpen edit: er det vært og vente på Nvidias GPUer? Endret 2. februar 2010 av atriC Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Den informasjonen nVidia har lagt ut om Fermi-arkitekturen er rimelig imponerende. Men hvor bra de nye kortene er kan vi ikke vite f0r kortene er lansert... Mange spekulerer i at de nye kortene vil koste ganske mye ogsaa, saa det er vanskelig aa si helt sikkert om det er verdt aa vente. For 0yeblikket er det vel ATI's HD 5850 kort som gir mest for pengene. Og siden de koster litt over 2000 kr saa kan du i det minste gaa til inkj0p av en SSD litt tidligere om du velger dette fremfor ett 5870. Dagens nVidia kort er dog ikke noe aa trakte etter. =/ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Tror det blir et 5870, da det snart er sommer (sommerjobb!) Takk for godt svar!! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Da vet jeg det blir kjøp av HD 5870 idag. Gleder meg! Endret 2. februar 2010 av atriC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå