Gagg Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Jeg fikk nettopp tak i en Xbox Crystal! meen jeg har ikke aktiverings koden til live, så jeg komme meg ikke på netteverket eller noe med Xboxen. Er det en måte jeg kan koble Xboxen til pc uten noe chipping eller noe sånt ? takker får svar!! Endret 2. februar 2010 av Gagg Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg tror ikke det gamle xbox live nettverket er operativt, så tror ikke du får så mye glede av Live på den. Hvis det er access til HDD tror det muligens finnes en klient som gjør dette, noe jeg ikke er sikker på, ellers er du nødt til og chippe den for at den idet hele tatt skal ha noe potensiale den dag i dag, etter min mening.. Søk på google.. Lenke til kommentar
Gagg Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg tror ikke det gamle xbox live nettverket er operativt, så tror ikke du får så mye glede av Live på den. Hvis det er access til HDD tror det muligens finnes en klient som gjør dette, noe jeg ikke er sikker på, ellers er du nødt til og chippe den for at den idet hele tatt skal ha noe potensiale den dag i dag, etter min mening.. Søk på google.. Okei =D jeg har såvitt peiling på Xbox.. men skal d ikke være en hardisk i Xbox? jeg tenkte at jeg kunne legge inn spill og musikk. =) Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Musikk kan du legge inn helt uten problemer ved og putte CD'en inn i CD-Romen og rippe sangene over til HDD, det er så lenge siden jeg hadde en sånn Xbox at jeg husker ikke om den tar brente cd'er, men det er jo bare og prøve.. Skal du legge inn spill må du chippe den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå