Gunfreak Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Mustela er vel mår dyr? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Rekti, men vil ha mer enn bare mår som svar Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 En som lever i hele landet, må vel være røyskatt da Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Mustela erminea Rart, trodde jeg husket disse navnene, men nei. Det betyr at jeg må ressonnere igjen. Røyskatt var vedlig mye brukt i fint pelseverk særlig for kongelige og geistlige. Den hvite vinterpelsen ble solgt som hermelin. Idag er det vel ikke mye fangst av denne pga mink-, rev-, og andre pelsdyrfarmer. Kankje i Russland? Åja ser en er før meg. Se bort fra dette. Endret 21. februar 2010 av kjellms Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Denne bør være lett Elephas maximus Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Elephas maximus Afrikansk elefant Rart navn forresten, jeg skjønner jeg har gjort feil. Så fortsett dere andre. Endret 21. februar 2010 av kjellms Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg stjeler kjellms sitt svar, modifiserer det og gjetter asiatisk elefant. Etter det jeg husker fra skolen så er det vel bare to typer elefanter - asiatisk og afrikans?k Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Asiatisk Elefant er riktig, elefanter er en av mine absolutt yndlnigs dyr, kanskje de nest mest inteligente dyrene på jorda etter mennesker. Det er litt uklart om det er 2 eller 3 arter av elefanter, det er den asiatiske, også er det kanskje to afrikanske, da aferikansk savanah elefant og afrikansk skog elefant, De driver å kranger om det er 2 eller en art, men mange klassefiserer savanah elefant som Loxodonta africana mens skog elefanten er Loxodonta cyclotis Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Fine dyr, ja! Den neste oppgaven kan hvem som helst ta - jeg drar en tur i skogen. Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) - jeg drar en tur i skogen. Bare lag noe lett da som vi alle er sikre på. Nei der dro han. Da lager jeg en lett for ham: Parus major Også en søt en på brettet! Mye gult på denne også! Major betyr stor. Sier titu titu el titi tu titi tu når den synger om våren. Hekker gjerne kasser. Endret 21. februar 2010 av kjellms Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Har ikke peiling på hva det lantine navet betyr men får bare gjette basert på dine hint. Kjøttmeis? Men var er så Major med den, syns den er ganske liten jeg Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Mod slett Endret 21. februar 2010 av kjellms Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) slett . Endret 21. februar 2010 av kjellms Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Slett . Endret 21. februar 2010 av kjellms Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Kjøttmeis? Men var er så Major med den, syns den er ganske liten jeg Riktig, størst i Parus slekta, derfor major. . Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Har ikke peiling på hva det lantine navet betyr men får bare gjette basert på dine hint. Kjøttmeis? Men var er så Major med den, syns den er ganske liten jeg Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Dette var rart moderator kan kanskje slette overflødige innlegg. Gunfreak ble vel lei av rotet. Skjønner ikke at de skal gjøre forumet teknisk dårligere. Setter inn en ny for ham. Kjøttmeis var jo riktig. Hva er Raja radiata ? Med klør og vinger, men uten bein og legger egg i havet. Endret 21. februar 2010 av kjellms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå