Gunfreak Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Stingsild er den eneste jeg har hørt om Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Desverre. Nå tror jeg vi blir litt forvirra her. Spurte du ikke om Clupea harengus? Og en svarte sild, det er vel artsnavnet. Så vidt jeg vet har vi bare en sildeart. Foruten andre nærstående arter selvfølgelig, men de heter vel ikke sild. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Svaret et Nordsjøsild. Det er ikke den som vi har langs kysten (Norsk vår gytende sild). Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Samme art er det vel uansett, om det er forskjellige stammer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Dermuszdel får komme med ny. PS. er wiki rar for dere også, bilder er borte og sider er bare tekst dokument Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Paracheirodon innesi Jeg har denne som et av kjæledyrene mine. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 PS. er wiki rar for dere også, bilder er borte og sider er bare tekst dokument De har vært sånn siden i ettermiddag. Enten har de servertrøbbel eller så er de under angrep. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Samme art er det vel uansett, om det er forskjellige stammer. Det blir det samme som å godta løve når svaret egentlig var tiger. Bare innse at du failet. Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Samme art er det vel uansett, om det er forskjellige stammer. Det blir det samme som å godta løve når svaret egentlig var tiger. Bare innse at du failet. At sild skulle være flere arter (som sik) er gamme klassisk systematisk tenkning. Men idag regnes de forskjellige stammene av sild Clupea harengus som en art. Om du mente det fantes en art ved siden av sild som eventuelle systematikere holder på burde du oppgi den. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2010 Paracheirodon innesi Jeg har denne som et av kjæledyrene mine. Trenger mer enn det, tror ikke det er et pattedyr eller fugl, så da er det vel en fisk, men jeg kan ikke navnet på en eneste akvarie fisk Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Paracheirodon innesi Jeg har denne som et av kjæledyrene mine. Paracheirodon = Låter lite som "parachute" Kjeldjur? Då är det ett pattedyr eller reptil. Det låter som en amfibie. Flying lizard! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg tror mer på en akvariefisk. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er en akvariefisk, ja. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Paracheirodon innesi Jeg har denne som et av kjæledyrene mine. Paracheirodon = Låter lite som "parachute" Kjeldjur? Då är det ett pattedyr eller reptil. Det låter som en amfibie. Flying lizard! Hverken amfibier eller reptiler er lov å ha i norge(bortsett fra et par typer skilpadder) Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ser ut som dere trenger flere hint. Jeg gir nesten bort svaret nå. Den første delen av navnet er en edelgass. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 *ding-ding-ding* Korrekt! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Da vil jeg ha svaret på hva Macropus rufus er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå