Gunfreak Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ursus maritimus er isbørn, det bør jeg vite da jeg leser om den på wiki rett som det er, Betyr maritim børn Neste oppgave Physeter macrocephalus Dette er en av mine virklige favoritt dyr Lenke til kommentar
Palme Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hmm.. "en av mine favoritt dyr" er liksom ikke så alt for mye til hjelp. Synes det burde vært påbudt med et lite hint. Uansett, phalus har vel noe med et mannlig kjønnsorgan å gjøre, så kan det være et pikk-svin? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg har snakket om dyret en del på forumet, så det er ikke akurrat hemmelig, Kan si at dyret til hører orderen Cetacea Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Nei dyret er BETYDLIG større enn delfin, men tilfhører underorderen Odontoceti som er en underorder av cetacea Lenke til kommentar
Palme Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Aha! Min stemme går til En voksen hann sperm hval.Og her er grunnen: ... Edit* Regner med det var rett, så har lyst å ta en: Folivora - som er et av de dyrene jeg missunner mest samtidig som jeg synes litt synd på stakkaren.. Endret 3. februar 2010 av Palme Lenke til kommentar
erlend-mb Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Folivora - som er et av de dyrene jeg missunner mest samtidig som jeg synes litt synd på stakkaren.. Dette er ikke et artsnavn, alle artsnavn er todelt. Slekt art Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Ja, måtte sjekke ut dette, og Folivora er hverken en slek eller art men underordre Lenke til kommentar
Palme Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Dere har selvsagt helt rett. Da gjør vi det ikke verre enn at vi bare ser bort fra det spørsmålet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Kom med et nytt ett da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Prøve å holde liv i tråden Cygnus cygnus Kan si at vi IKKE er ute etter et pattedyr denne gangen Lenke til kommentar
Niks Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Er jeg på jordet hvis jeg gjetter en slags type fisk? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Cygnus er svanefamilien, så cygnus cygnus er en spesialisert supersvane, eller noe. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 ikke fisk, men det er et ryggvirvel dyr, det er også en tetropod, er separert fra pattedyr med ca. 350 millioner år med evolusjon Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Dyret er en dinosaur, blant den største av sitt slag Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Dyret kan fly og er blant de største flyvende dyrene som finnes i dag og lever i og rundt vann Endret 7. februar 2010 av Gunfreak Lenke til kommentar
erlend-mb Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Dyret kan fly og er blant de største flyvende dyrene som finnes i dag og lever i og rundt vann Siden det ble foreslått at cygnus var svane, så tipper jeg knopsvane. Det er ikke en dinosaur http://www.snl.no/dinosaurer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Dyret kan fly og er blant de største flyvende dyrene som finnes i dag og lever i og rundt vann Siden det ble foreslått at cygnus var svane, så tipper jeg knopsvane. Det er ikke en dinosaur http://www.snl.no/dinosaurer Swane er riktig, men ikke knoppsvane, denne svanen er den europeiske "versjonen" av av den amerikanske Trumpeter svanen. Og jo, svaner er dinosaurer, alle fugler er dinosaurer, de er en del av Theropoda underordren, som er en dinosaur underordre Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeez louise. Ikke vær idiot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå