Gå til innhold

Den store gjett dyret på latin tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fært så dårlige folk er til å følge opp denne tråden da.

 

Ok, ny og lett til kontorstol kommer med oppgave

 

Dette dyret er veldig søtt, men ikke altid(vedlig skjeldent) lurt å prøve å klappe en,

 

Denne gangen er jeg faktisk ute etter underart også

 

Ursus arctos arctos

Lenke til kommentar

Riktig, et annet dyr jeg har litt lyst på, hadde vært korslig å ha den med på hundelsetta å la den løpe med alle hundene, tenkte å registerer den som en st. bernard, så tar jeg å sprayer den hvit/brun så vill sikkert ingen oppdage sanheten.

 

Tenk så korselig da hadde vært ha en slik liggene ved føttene dine på senga

Lenke til kommentar

 Ja, tamme bjørner er visst ikke så verst. Jeg så for en tid siden en amerikansk forsker på TV sammen med ville svartbjørner, de var jo ganske fredelige viste det seg. Men det er jo en annen art. En annen sak er at det er problemer med å ha så store tamme dyr, uansett hvor snille de er med sine venner kan de bli farlige når de oppfatter noen som uvenner eller når brunst er innblandet. Skjønnt de svartbjørnene ble jo ikke noe farligere for denne forskeren under brunsten. Hannene ble vel bare farlige for hverandre.

 

Sorex minutissimus  Norges aller minste i motsetning til bjørn, elg  og blåhval.

 

 

 

Lenke til kommentar

 

Det burde jo være en slags klumpfisk, men jeg kan ikke komme på noen som skulle passe.

 

Og hvorfor koffertfisken skulle hete Cyclopteris ser jeg ikke helt ennå.

 

Kanskje en av de som kan se både over og under vann samtidig?

 

Endelig kom jeg på hva det kan være en ganske vanlig fisk i norske fjorder, den er klumpete og noen vil si stygg;

 

 

rognkall el rognkjeks ?

Da må isåfall slektsnavnet gå på de rare brystfinnene som er med på å danne sugekoppen (cyclo at det går rundt). Jeg tok altså feil på det med øyet.

Endret av kjellms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...