kimbratberg Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Har en gammel hp omnibook 600ct som jeg har jobbet på i mens den stasjonære pc har blitt reparert, har da for å få plass slettet alt av nettverk programvare og har da kun floppy igjen :oops: , floppyen konka selvfølgelig ut da jeg skulle hente ut dataene en ny kan skaffes fra utlandet for 2500.- mao. altfor dyrt. Er det noen som vet hvordan jeg kan få tak i disse dataene ? Er det mulig å koble den løse harddisken(viper 260 pcmciaa) til pc en og kopiere den? Håper noen har peiling Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Er det USB-utgang på den? Da kan du kjøpe en USB-ledning (han i begge ender) og plugge i den stasjonære. Så finner du et lite program (husker ikke navn, sikkert lett å finne på Google), som gjør det mulig å kopiere filer. Lenke til kommentar
kimbratberg Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 Det er ikke noe usb på den for gammel til det gitt har prøvd å koble meg på vi a com porten men trenger ett litte program da også og hvordan får jeg inn det?? Er win 95 på den... Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Visst det er en vanlig 2,5" harddisk som sitter i, så får man kjøpt overgang fra 2,5" til 3,5" ide kabel, sånn at du kan koble den på en stasjonær pc og hente ut data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå