Leus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Hei, jeg sliter med en skade i skulderen etter noe volleyball spilling. Første gangen jeg fikk det trodde jeg skulderen gikk ut av ledd, men den gikk på plass etter en stund. Jeg gikk til legen for sikkerhetsskyld, og han fant ikke noe galt (dette er over 5 år siden). Nå får jeg det igjen ved gjevne mellomrom om jeg bøyer armen min feil eller belaster den (for eks slår en ball). Det jeg må gjøre for å fikse den når det skjer er å strekke ut armen, av denne grunn virker det som det er en krampe. Vansklig å beskrive akurat hva som skjer, men jeg får intrykk av at muskelen vrir seg på en måte mellom skulderen og albuen. Noen tips til hvordan jeg kan forebygge denne skaden? Beklager rotete post, fant ikke noen bra måte å forklare det på. Endret 2. februar 2010 av Leus Lenke til kommentar
SinRamos Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg anbefaler deg å ta en tur til legen, i tilfelle noe alvorlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå