Blårens Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei skal altså opp i vekt Har regna ut at jeg må innta ca 2800-3000 Kcal og ca 125g proteiner per dag Og lurer på hvordan jeg burde sett opp kosthold med tilskudd og slikt Trener 3 dager i uka RyP-plan Specs: Alder: 20 år Høyde: 168 cm Makspuls: 207 Vekt: 62 Kg Min midlertidige plan for hva jeg må innta ligger som vedlegg Correct me if I'm wrong M_ltid_v0.1.pdf Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 List opp hva du spiser. Joda, forsåvidt så er det mengden mat som spiller inn om du går opp/ned i vekt. Men også hvilken mat. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Frokost: Knekkebrød eller havregryn. Mellommåltid: Grovbrød eller knekkebrød Lunsj: Grovbrød eller knekkebrød Middag: Mat med nøkkelhull Kylling, svin, fisk osv med tilbehør som gir masse Kcal Kvelds: Grovbrød, knekkebrød eller noe varm mat som feks omelett Av pålegg på brød/knekkebrød så unngår jeg å bruke sinnsykelig usunt pålegg som feks Nugatti og ihjelsaltet kjøtt Syns det er litt mye brødmat så sku vel egentlig hadd annen mat i lunsjen feks Endret 3. februar 2010 av MongoMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå