HelloKjersti Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Da MÅ du lese videre! Les mer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Heh, jeg går allerede spillutvikling på universitet i sverige, og jeg har tilfeldigvis en oppgave i akkuratt det her med frist i mars, om jeg speeder opp litt, er det noe i veien for å levere oppgaven begge stedene? Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Regner med det er snakk om å sende inn skisser på papir > scannet inn på pc? Endret 2. februar 2010 av Core2Dude Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kunne lett ha vert med på og lage en idé og et lite design, men etter hva krava viser så har ikke jeg mulighet=/ Lenke til kommentar
tEAm_hAnsEn Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 går ut av 10. no. hadde prød hadde d ikke ståt at man treng realstudiekompetanse. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ja men det er jo trossalt Utdanning som krever ett grunnlag Lenke til kommentar
Havoc91 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Litt urettferdig at man må ha generel studiekompetanse.. jeg er 1. års lærling nå (altså 3. året videregående) Så jeg har gått på skole like lenge som de som går 3. året allmenfag (generel studieforberedende) Tror jeg kommer til å sende inn et forslag uansett å se hvordan det går, selv om forventingene kommer til å være labre, ettersom jeg ikke har studie kompetansen. Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Dette passer desverre ikke for meg. Har ett par konsepter som jeg kanskje kan faa gjort noe med paa fritiden over ett par aar dog. Lykke til; til alle dere som skal delta! Litt urettferdig at man må ha generel studiekompetanse.. jeg er 1. års lærling nå (altså 3. året videregående) Så jeg har gått på skole like lenge som de som går 3. året allmenfag (generel studieforberedende) Tror jeg kommer til å sende inn et forslag uansett å se hvordan det går, selv om forventingene kommer til å være labre, ettersom jeg ikke har studie kompetansen. Desverre maa man ha generell studie kompetanse for at ett slikt studie skal vaere gyldig... Har selv vaert laerling for saa aa ta paabyggning og studert noe helt annet i ettertid. Man kommer ikke uten det desverre. Endret 2. februar 2010 av NuDimon Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nei! Et år for tidlig... Hvordan er det egentlig med jobbtilbud om du hadde hatt en liknende utdannelse som dette (og om du duger selvsagt)? Hvilken utdannelse er det lurt å ta etter dette? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dette må jeg følge med på videre :-P kommer neppe til å sende inn noe forslag da Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Regner med det er snakk om å sende inn skisser på papir > scannet inn på pc? Vi vil ha digitale kopier - spiller ingen rolle om dette er scannede arbeider eller om det er gjort digitalt hele veien. Litt urettferdig at man må ha generel studiekompetanse.. jeg er 1. års lærling nå (altså 3. året videregående) Så jeg har gått på skole like lenge som de som går 3. året allmenfag (generel studieforberedende) Tror jeg kommer til å sende inn et forslag uansett å se hvordan det går, selv om forventingene kommer til å være labre, ettersom jeg ikke har studie kompetansen. Generell studiekompetanse eller realkompanse, så det er ikke sikkert at løpet er kjørt allikevel Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg utfyller alle kravene og driver med 3D og spilling på fritida... Dette er jo en perfekt konkurranse for meg Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Jeg har ikke studiekompetanse pga jeg aldri fikk fullført sisteåret på gymnaset, men jeg har nok praksis fra arbeidslivet til å få det om jeg gidder. Denne konkurransen ser ganske interessant ut, og jeg har en idé jeg har stor tro på. Bare synd jeg ikke har tid eller helse til å gå på skole. Hadde det vært studie over internett hadde det vært mer interessant for min del. Edit: Skjønt vi har jo indie-scenen. Om noen har lyst til å lage et spill, men mangler en idé, historie og det der er jeg interessert i et samarbeid. Alt jeg trenger er noen til å lage det grafiske og programmere hele greia. Endret 2. februar 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg ergrer meg over at jeg ikke møter kravene! Dette kunne virkelig blitt interessant, men jeg har dessverre litt skole jeg må fullføre først. Lykke til, alle som deltar. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 omg, hadde jeg bare vært flink å tegne, eller lage bilder etc jeje, gl til alle som skal delta! Lenke til kommentar
RooNoG Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Driver å stresser med å finne skole til neste år... Og spill design er noe jeg er meeeget fristet til... Har allerede noen ideer så vi får se hva jeg kommer opp med ^^ 1 spørsmål: Kan man sende inn flere konsept ideer? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ser veldig interessant ut dette her. Men jeg vet ikke for min del (om jeg skulle vinne) om dette passer inn i mine studier. (Produksjonsutvikling (ingeniør)) edit: Når jeg tenker over det så passer ikke tidspunktet uansett. Hadde det vært 2011/2012 så hadde det godt bra. Endret 2. februar 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Regner med det er snakk om å sende inn skisser på papir > scannet inn på pc? Vi vil ha digitale kopier - spiller ingen rolle om dette er scannede arbeider eller om det er gjort digitalt hele veien. Litt urettferdig at man må ha generel studiekompetanse.. jeg er 1. års lærling nå (altså 3. året videregående) Så jeg har gått på skole like lenge som de som går 3. året allmenfag (generel studieforberedende) Tror jeg kommer til å sende inn et forslag uansett å se hvordan det går, selv om forventingene kommer til å være labre, ettersom jeg ikke har studie kompetansen. Generell studiekompetanse eller realkompanse, så det er ikke sikkert at løpet er kjørt allikevel Det innebærer at man må ha fagbrev for at det skal telle:) Og nei det er ikke urettferdig for oss som er lærlinger. vi får betalt samtidig som vi blir utdannet og vi sitter igjen med jobbmuligheter etterpå, mens de stakkars folkene som valgte allmenn får 3 år med pine og piskeslag og ender opp i kassa på Rema hvis de ikke fortsetter på høgskole etter det Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det spiller jo ingen trille om man har utdanning eller studiekompetanse. Selv om de skriver det. Til syvende og sist har ikke det noe som helst med faget å gjøre. I Bethesda jobber det f. eks folk som er utdannet økonomer og som bare var god til å tegne på fritida. Likevel jobber de som designere og world-artists. Alt er mulig, bare man er god nok. Vil råde alle som er god i 3D til å søke uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg