Gå til innhold

Glemte å betale privatistweb - Må jeg vente helt til desember?

Bruno Mars

Anbefalte innlegg

Var inne i nettbanken et par dager etter oppmelding på privatistweb, men et eller annet gjorde at jeg glemte å legge inn den regninga eller glemte å bekrefte den regninga. Så jeg prøvde eksamenskontoret her i vestfold, men de kunne jo ikke gjøre noe. Men går det ikke an å kontakte privatistweb direkte? Finner ingen tlfnummer eller e-post. Kun nummer/e-post til de lokale eksamenskontor etter man har logget inn.

Har jeg ingen valg enn å vente til desember? Det hjelper vel ikke å betale nå (har fortsatt KID/kontonummer)? Det er 6 dager siden fristen gikk ut...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var inne i nettbanken et par dager etter oppmelding på privatistweb, men et eller annet gjorde at jeg glemte å legge inn den regninga eller glemte å bekrefte den regninga. Så jeg prøvde eksamenskontoret her i vestfold, men de kunne jo ikke gjøre noe. Men går det ikke an å kontakte privatistweb direkte? Finner ingen tlfnummer eller e-post. Kun nummer/e-post til de lokale eksamenskontor etter man har logget inn.

Har jeg ingen valg enn å vente til desember? Det hjelper vel ikke å betale nå (har fortsatt KID/kontonummer)? Det er 6 dager siden fristen gikk ut...

Er ikke fristen 1. Februar?

Uansett så ville jeg ha ringt til eksamenskontoret og forklart situasjonen.

Lenke til kommentar

Trulig må du desverre, men ikkje gi opp håpet. Det er vestfold fylkeskomune dem du må ha kontakt med. Men er no rart at dei ikkje kunne hjelpe deg med noko. Har hatt ein bror i samme knipen som deg men fekk lov og betale til den enkelte skulen han skulle ta eksamen. Så ein løsning finnest men desverre er det fylkeskomunen som må lage ein løsning for deg.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Hu dama jeg snakket med sa at dette gikk gjennom privatistweb, så det var ingenting de kunne gjøre.

Fristen for oppmelding er 20. januar, og betalingsfrist for meg var 27. januar (tror alle har er uke på seg etter registrering).

Hvilket fylke var det broren din er/var i, Tj-nome?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...