bIsk0p Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 argh!!! begynner å bli lei denne dritten nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koster nesten mer enn det smaker.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 argh!!! begynner å bli lei denne dritten nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Koster nesten mer enn det smaker.. hehe..vet hvordan det er.. nok noen dager før jeg fikk alt til og fungere. Måtte kjøpe DVI kabel også, siden VGA > DVI > Adapteret ikke funka Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Adapteret ligger fremdeles ubrukt bak maskinen min, klarer meg uten enn så lenge Sitter å tenker på å kjøpe en skjerm ekstra, EF frister STERKT kjenner jeg Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 argh!!! begynner å bli lei denne dritten nå!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! Koster nesten mer enn det smaker.. DP til miniDP koster ikke mye da. Men etter et par søk fant jeg faktisk ikke noen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Prisen er ikke store bekymringen for min del, det er bare tiden, insatsen og research som krevdes før jeg hadde det jeg trengte.. Jeg har lagt det på hyllen til jeg evt går til innkjøp av en tredje skjerm.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hmm. du kjøpte DP adapter uten at du har bruk for det? (siden du bare har 3 skjermer?). Har man 2 skjermer trenger man bare 2x DVI\VGa\HDMI Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg har 3, men trenger bare 2 av den om gangen (3 er TV) I og med at byttet ikke skjer så ofte, går det fint å bare deaktivere skjermene etter behov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå