fiskebollebiff Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er jo det som er problemet, han er jo redd for ho. Men kansje det endrer seg etter et par bitt? Lenke til kommentar
fsx77 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 du kan eventuelt bite henne i puppen. Tror ikke hun synes det er så godt, med mindre hun er veldig pervers ehh. nei det gjør jeg ikke men henen har store balonger haha Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) FSX: Punkt 1: Kan du begrense trollingen litegrann? Punkt 2: Det holder med 1 bruker. Takk Endret 2. februar 2010 av grovetussen Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 NOE å ta på, pleier å være bedre enn ingenting Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 du kan eventuelt bite henne i puppen. Tror ikke hun synes det er så godt, med mindre hun er veldig pervers ehh. nei det gjør jeg ikke men henen har store balonger haha Ballonger sier du? Hva med og sprekke de med en nål? BOOOM!! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 FSX: Punkt 1: Kan du begrense trollingen litegrann? Punkt 2: Det holder med 1 bruker. Punkt 3: Begynn med punktum og komma. Prøv å ta til deg det vi skriver om gramatikken din, det er ingenting som heter "Henne slår meg". Takk Fix'D. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 du kan eventuelt bite henne i puppen. Tror ikke hun synes det er så godt, med mindre hun er veldig pervers ehh. nei det gjør jeg ikke men henen har store balonger haha Mann deg opp, og stå opp i mot henne! Du mangler bare guts til å gjøre det. Lenke til kommentar
fsx77 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) FSX: Punkt 1: Kan du begrense trollingen litegrann? Punkt 2: Det holder med 1 bruker. Takk Det er for FAEN IKKE TROLLING har jeg sakt!!! Endret 2. februar 2010 av fsx77 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Så gjør punkt 2 og tre da Endret 2. februar 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg tror fsx77 har speedhacka brukeren sin, han har fortsatt bare to innlegg! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Så gjør punkt 3 og tre da Hvem faen er du til å rette på skrivefeilene hans? Fei for egen dør. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har kanskje skrivefeil. Men jeg vil påstå at jeg skriver bedre enn det han gjør. Jeg feier andre sine dører akkurat så mye som jeg vil Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Anbefaler; 1) taktisk ambush. Vent til jenta er uoppmerksom og sårbar, helst i en større forsamling ala klasserommet. Gå bak, dra ned buska, ta frem granbar-kjeppen med snø på og slå så hardt du makter. Rop gjerne høyt, who is youre daddy now. TAKE IT BITCH! Verdt det. 2) Den bitre hevn Gjem deg utenfor huset hennes før skolestart. Mens hun intettannene går til skolen, kommer du bakfra med et balltre/pinne og feier jentea i kneskåla. Mens hun ligger nede slår du hardt mot leggene, noe som ikke er farlig. Da kryper hun sammen i en ball og skriker. Da drar du ut kølla og pisser. Husk å ta bilder/vid med mobilen. Ikke noen kjære mor. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Forskjell på å trykke feil på tastaturet, og konsekvent skrive feil da;) Men tilbake til topic; prøv tipset mitt lengre bak her! Endret 2. februar 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har kanskje skrivefeil. Men jeg vil påstå at jeg skriver bedre enn det han gjør. Jeg feier andre sine dører akkurat så mye som jeg vil Dine skrivefeil legges ikke merke til når de sammenlingnes med fsx77 sine. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Nå begynner det å bli litt i overkant mange useriøse, meningsløse, talentløse og lite givende tråder av fsx. Er snart på tide at en av administratorene gir han noen måneder ferie fra forumet. EDIT: Kanskje begge brukerne til fsx burde å ferie. Endret 2. februar 2010 av Absolut Lenke til kommentar
Noble Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Forskjell på å trykke feil på tastaturet, og konsekvent skrive feil da;) Men tilbake til topic; prøv tipset mitt lengre bak her! SKRIVEFEIL I ETT ORD. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har kanskje skrivefeil. Men jeg vil påstå at jeg skriver bedre enn det han gjør. Jeg feier andre sine dører akkurat så mye som jeg vil Dine skrivefeil legges ikke merke til når de sammenlingnes med fsx77 sine. Hva faen har det med saken å gjøre uansett? Snakk om å drite på leggen når han retter på andre og regelmessig skriver dårlig selv. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Forskjell på å trykke feil på tastaturet, og konsekvent skrive feil da;) Men tilbake til topic; prøv tipset mitt lengre bak her! SKRIVEFEIL I ETT ORD. Nei, din kødd. Les riktig før du kommer med den der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Forskjell på å trykke feil på tastaturet, og konsekvent skrive feil da;)SKRIVEFEIL I ETT ORD.Nei. "Skrive feil" er ikke en skrivefeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg