Gå til innhold

hei jeg skal få bank etter skolen av en jente hva skal jeg gjøre?

fsx77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Sir Andy

Hvilke pupper?

Uansett Ontopic, ikke stort du kan gjøre for 1. du vil ikke gjøre noe tilbake 2. du har ikke baller nok til å snakka mano e mano mot henne og 3. du vil ikke gjøre noe drastisk, ta en pinne og slå henne eller noe.

Alt funker. Uansett, takler du ikke et kvinnfolk nå takler du ikke kvinnfolk senere.

Prøv og ta det muntlig. finn noe jævlig bra og si til henne.

Lenke til kommentar
hei som det står i emmmet hva skal jeg gjøre henne sa at henne skal banke meg etter skolen og henne plager meg og sparker meg vær dag på skolen!

joa men henne truer meg igjen

jeg leker ikke henne henne plager meg så sinsykt

nå har jeg tid till og skrive. jeg bare sier noe også kommer henne også må jeg løpe unna før henne kommer

henne plager meg fordi henne syns det er morsomt :(

Inn i HELVETTE da gutt. Hadde noen hatt et språk som deg i en alder av 13år hadde jeg gitt dem bank uansett.

Hun slår ham.

Han slår henne.

Hvor vanskelig er det?

Til sakens kjerne, evnt sakens kjerring, i en alder av 13 år bør du som gutt være i stand til å denge 99% av alle 13årige jenter ganske saftig.

Lenke til kommentar

Om du ikke kan banke henen selv, skaff deg en kompis på VGS. Å si noe glupt tilbake funker ikke i ditt tilfelle. Vokabularet ditt er ekstremt dårlig.

Men seriøst, gå med noen andre hjem fra skolen eller noe sånt. Hvis du er med en annen kommer hun ikke til å banke deg. Du bør uansett si ifra til en lærer.

Lenke til kommentar
Er du virkelig så redd henne? Gi henne et skikkelig dytt så hun faller eller noe. Du er nok sterkere henne vil jeg tro, du må bare tørre å gjøre det. Ellers så er det bare å begynne med push-ups!

ja jeg er virkelig så redd for henne. ja men vis jeg dytter så er det bare og løpe men neste dag eller noe får jeg problemer med henne uanset så driver henne og køde med tingene mine også!.

så jeg skal dytte henne så henne faler :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...