Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nei, ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Slå henne i puppen! Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 -Sir Andy Hvilke pupper? Uansett Ontopic, ikke stort du kan gjøre for 1. du vil ikke gjøre noe tilbake 2. du har ikke baller nok til å snakka mano e mano mot henne og 3. du vil ikke gjøre noe drastisk, ta en pinne og slå henne eller noe. Alt funker. Uansett, takler du ikke et kvinnfolk nå takler du ikke kvinnfolk senere. Prøv og ta det muntlig. finn noe jævlig bra og si til henne. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fått bank av jente?- stakkars deg. Snakk med ho eller gi ho en god omgang juling tilbake. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er vel bare å si ifra til lærer/foresatte? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er vel bare å si ifra til lærer/foresatte? God idé, det pleier og funke,slå på puppen funker ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 -Sir Andy Hvilke pupper? De som akkurat i den alderen begynner å utvikle seg. Som regel så medfører det en del ømhet så det er faktisk et godt tips. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Benytt sjansen til å ta på henne. :!: Lenke til kommentar
Noble Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 hei som det står i emmmet hva skal jeg gjøre henne sa at henne skal banke meg etter skolen og henne plager meg og sparker meg vær dag på skolen! joa men henne truer meg igjen jeg leker ikke henne henne plager meg så sinsykt nå har jeg tid till og skrive. jeg bare sier noe også kommer henne også må jeg løpe unna før henne kommer henne plager meg fordi henne syns det er morsomt Inn i HELVETTE da gutt. Hadde noen hatt et språk som deg i en alder av 13år hadde jeg gitt dem bank uansett. Hun slår ham. Han slår henne. Hvor vanskelig er det? Til sakens kjerne, evnt sakens kjerring, i en alder av 13 år bør du som gutt være i stand til å denge 99% av alle 13årige jenter ganske saftig. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nå som det er så kalt ute kan du prøve å kaste et glass med iskaldt vann på henne Men å si ifra til en lærer er nok uansett det beste. Lenke til kommentar
SML Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Obivious troll is obvious.... ^This. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Om du ikke kan banke henen selv, skaff deg en kompis på VGS. Å si noe glupt tilbake funker ikke i ditt tilfelle. Vokabularet ditt er ekstremt dårlig. Men seriøst, gå med noen andre hjem fra skolen eller noe sånt. Hvis du er med en annen kommer hun ikke til å banke deg. Du bør uansett si ifra til en lærer. Lenke til kommentar
fsx77 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 okey, takk for tipsene jeg kan slå tilbake men da kliker henne helt eller så kan jeg komme hjemm til henne og dritte henne ut helt ved siden av foreldrene haha Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Slå ho hardt i puppen( så hardt at ho skriker), deretter er det bare og løpe. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Er du virkelig så redd henne? Gi henne et skikkelig dytt så hun faller eller noe. Du er nok sterkere henne vil jeg tro, du må bare tørre å gjøre det. Ellers så er det bare å begynne med push-ups! Endret 2. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 du kan eventuelt bite henne i puppen. Tror ikke hun synes det er så godt, med mindre hun er veldig pervers Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 du kan eventuelt bite henne i puppen. Tror ikke hun synes det er så godt, med mindre hun er veldig pervers Det er faktisk noen som liker og bli bitt i puppen, kansje hu er en av de. Da kan jo fsx77 bli biteslaven hennes resten av livet. Lenke til kommentar
fsx77 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Er du virkelig så redd henne? Gi henne et skikkelig dytt så hun faller eller noe. Du er nok sterkere henne vil jeg tro, du må bare tørre å gjøre det. Ellers så er det bare å begynne med push-ups! ja jeg er virkelig så redd for henne. ja men vis jeg dytter så er det bare og løpe men neste dag eller noe får jeg problemer med henne uanset så driver henne og køde med tingene mine også!. så jeg skal dytte henne så henne faler Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er jo ikke noe negativt i å være biteslave heller. Men hvis du ikke liker henne, kan det bli et problem Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Da får han noe å ta på da i hvert fall (viss jenta har noe pupper da. Tror fsx går i 8. klasse) Endret 2. februar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg