Smågal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jepp. Slå henne med en stein eller noe annet veldig hardt. Lenke til kommentar
fsx77 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 er du gall eller ? Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Si det til foreldrene dine! Viss du har store søsken så hjelper det også. Hun er større en deg? Lenke til kommentar
fsx77 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Si det til foreldrene dine!Viss du har store søsken så hjelper det også. Hun er større en deg? hun er like stor som meg!, jeg kan ikke si det til foreldrene dem bare plager meg så mye da om jenter og sånt Endret 2. februar 2010 av fsx77 Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg mente kroppen (sterkere). Da må du bare kline til! Jenter er ikke så tøffe som du tror Viss foreldrene dine plager deg om jenter så kan det vel ikke være så gale? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 er du gall eller ? Hvorfor skulle han være det? Jeg synes det var et godt råd. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Jenter i den alderen oppfører seg ofte som noen "tøffinger", men sannheten er at de egentlig er følelsesmessig ustabile og veldig svake av seg fysisk/mentalt. Så om du prøver og ta igjen så merker du kanskje fort at de har lite og stille opp med . Eller så kan du bare vente til du når puberteten om et år (?). Da blir du så godt som dobbelt så stor og sterk på bare noen mnd. Revenge is sweet! Endret 2. februar 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Høres ut som en tennåringsforelskelse... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Synest at folk her var svært negative til at ein jente gir gutta boys bank. Men tilbake til topic angånde oppførselen hennes kan tyde på forskjelige ting. Er det ein spesiell type mobbing? Slår hun på skulderen, prøve og få deg aggresiv? Er det kun du som er "target" at hun hater deg eller har hun samme oppførselen rundt andre, venner osv. Eg vill faktisk si hun prøve og få oppmerksomheten din. Endret 2. februar 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hardt spark på skinnleggen, eller mellom beina. Vær forberedt på at det blir du som får kjeft etterpå, samme hvem som begynner. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 jeg er 13 årogså blir jeg banket hele tiden Begynn å trene styrke Lenke til kommentar
fsx77 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 hallo nå er jeg hjemme fik nesten bank med klarte og løpe unna! henne plager meg fordi henne syns det er morsomt Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fold armene rundt henne og kyss henne neste gang hun kommer mot deg. Lenke til kommentar
probin Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fold armene rundt henne og kyss henne neste gang hun kommer mot deg. +1.. sørg for at du også gjør det foran masse folk! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Så drar du ned buksen hennes etterpå. Epic win for deg! Kline og drite henne ut som hevn. Hohoho!!! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 KICK HER IN THE NUTS!!! Evt hvis det viser seg at hun ikke var jente fanget i guttekropp, syns jeg du skal skremme henne vekk med høye lyder og frenetiske armbevegelser. Det gjorde vi alltid når vi spilte fotball som 13åringer. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Synes nå det er noe hele tiden med deg FSX. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Si ifra til foreldre og lærere. Vis de ikke hører, kan du ringe en ungdomstelefon og få hjelp der Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Synes nå det er noe hele tiden med deg FSX. Aner jeg bitterhet fordi det skjer noe i livet hans? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg