svmikkel Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 HJELP! Jeg lurer på hvilken PC som jeg burde bygge! (åssen deler) Jeg driver med videoredigering, spill, musikk studio, Flash, OSV. PC må kunne ha muligheter for oppgraderinger! -Går det ann å bygge en berbar PC? hvis ja, så har jeg en ide med at jeg kan bygge en slags lagrings boks som er utenfor PC'n tilkoblet med USB el. lignende. Der kan jeg ha masse GB! (som jeg ellers ikke hadde hatt plass i den berbare PC'n! OBS. når dere setter opp en forslags-liste til meg, vil jeg gjerne at dere tenker en prisramme på ca. 10 000kr. (hvis dette er altfor lite så kan dere overstige litt....) Sett gjerne opp et pris overslag i tillegg! TUSEN HJERTELIG TAKK PÅ FORHÅND! :wink: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Anbefaller at du bruker riktig topic, IKKE capslock og driver litt undersøkelser i forum sine rettningslinjer ! Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Og at posten er i riktig kategori... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 :-? :-? tsk tsk :-? :-? folk må lese retningslinjene as... Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 HJELP! Jeg lurer på hvilken PC som jeg burde bygge! (åssen deler) Jeg driver med videoredigering, spill, musikk studio, Flash, OSV. PC må kunne ha muligheter for oppgraderinger! -Går det ann å bygge en berbar PC? hvis ja, så har jeg en ide med at jeg kan bygge en slags lagrings boks som er utenfor PC'n tilkoblet med USB el. lignende. Der kan jeg ha masse GB! (som jeg ellers ikke hadde hatt plass i den berbare PC'n! OBS. når dere setter opp en forslags-liste til meg, vil jeg gjerne at dere tenker en prisramme på ca. 10 000kr. (hvis dette er altfor lite så kan dere overstige litt....) Sett gjerne opp et pris overslag i tillegg! TUSEN HJERTELIG TAKK PÅ FORHÅND! :wink: Regner med at du er ny på forumet siden du kun bruker store bokstaver og bare har et inlegg. Èn ting er viktig: mye ram og harddisk, når du skal videoredigere, og godt skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå