EinarEriksen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Diskusjon om mobilspill til alle plattformer Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) God ide! Etter et tips spiller jeg java-spillet Texas hold'em poker (Gameloft) på min SE X1. Hvis man er ute etter å lære seg poker er dette spillet glimrende. Omfattende og lærerikt. Anbefales! Kan vel spilles på de fleste plattformer regner jeg med siden det er java... Endret 2. februar 2010 av osmano Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Anbefaling for iPhone: UnblockMe Fare City Worms GTA: CTW Polyhedra Fieldrunners The Creeps Paper Toss YouTube gir masse info om de ulike. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 iPhone: - Minigore - Eliminate Pro - Doodle Jump - GTA: CTW - I Dig It - MiniSquadron Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hm... jeg mener dog at man burde ha egne tråder for plattformene siden iphone OS har en dominans av spill mens eks: symbian ikke har det Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Njaa, nå har iPhone og iPod Touch en egen tråd for anbefalte applikasjoner. iPhone vil nok dominere her, men her er det åpent for alle, så det er bare å slå seg løs. Og det gjerne før vi som eier et iProdukt legger merke til denne tråden, hehe. 1-2-3 GO! Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 iphone OS har en dominans av spill mens eks: symbian ikke har det Tror mange vil være uenig der. Med N-gage plattformen finnes det mye bra. Men jeg er enig i at iPhone dominerer også på spill. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 sukk... iPhone dominerer på spill, ja, fordi de dominerer markedet :\ Gleder meg til flere og flere mobilprodusenter åpner øynene for Android og dets muligheter, om 3 år skal apple være slått langt ned! Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Tower blocks er et spill som jeg synes er morsomt hvis jeg sitter på t-banen for eksempel. Så det er verdt å prøve hvis du ikke har prøvd det før. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Bloons Tower Defence Gratis fra App Store. Lenke til kommentar
macbook24 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Iphone domenerer på grunn av den store skjermen, mengden av spill i app store og bevegelsesensoren. À propos bevegelsesensor, sjekk ut denne artikkelen om Iphone spill med bevegelse sensor til Iphone : http://appside.no/bevegelsesensor-spill.html Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Driver du å reklamerer for din egen side? Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Iphone domenerer på grunn av den store skjermen, mengden av spill i app store og bevegelsesensoren. À propos bevegelsesensor, sjekk ut denne artikkelen om Iphone spill med bevegelse sensor til Iphone : http://appside.no/bevegelsesensor-spill.html Beklager utspillet, men hva er det for en elendig påstand? iPhone dominerer på grunn av av folk ikke har fått øynene åpne for andre smart-telefoner, og derfor kjøper iPhone. De er flinke med PR. Siden såpass mange kjøper iPhone ser utviklerne at det er her man tjener mest penger, derav flere programmer i app store. Så godt som alle andre smart-telefoner (f.eks htc hero som er ganske så populær) har da også bevegelsesensor. Ang. stor skjerm... Tror nok ikke det er en av hovedgrunnene for å si det slik... EDIT: Du mener vel ikke at Microsofts operativsystemer banker Apple sønder og sammen fordi deres varer er bedre? Endret 18. februar 2010 av sinnadyr 1 Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Leit at n-gage ikke ble noe av. Synes det var lovende, men ble vel ikke mange spill som ikke var portet fra Java. Spillene skal visst flyttes til Ovi Store ila året. Mine favs: One (Tekken-klone, sinnsykt bra) Million Dollar Poker Age of Empires noknok.tv har anmeldt de fleste av dem, så stikk dit for å få tips om fler. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Tower blocks er et spill som jeg synes er morsomt hvis jeg sitter på t-banen for eksempel. Så det er verdt å prøve hvis du ikke har prøvd det før. Tower Bloxx er en gave fra gud til alle oss som ikke har for avanserte mobiler! Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Tower Bloxx tilsluttes helhjertet! Kanskje vi tester Iphone-utgaven eller en annen tilgjengelig utgave en av de neste ukene. Jeg har ikke vært i stand til å snuble over den "originale" (?) Java-utgaven noe sted, men jeg slet ut tastene på en 5310 på det spillet... Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Kort nevne min favoritt: vBag (Gameboy emulator) med Pokemon Green. Utrolig god retrofeeling, spesielt etter at jeg hadde kvittet med med Gameboyen for lengst. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Noen som veit om noen bra emulator eller spill til HTC 2? Vil anbefale UNO til windows mobile Lenke til kommentar
jj82 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ja anbefaler fpsece (fpsece.net) sin playstation 1 emulator for hd2. Du bør nok vurdere å donere 5€ til utvikler av programmet. Dette fordi at gratis versionen av emulatoren ikke fungerer så bra med hd2. Alt dette får du uansett info om på siden deres. Virker som en gud når du har fått en registrert utgave av emulatoren. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Noen tips til ett godt snake spill til SE C902? Må være gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå