Gå til innhold

Når to firma bruker samme konto...


Anbefalte innlegg

Min mann og jeg driver hvert vårt firma og økonomien er blitt noe blandet...noe som gjør at jeg får litt problemer med å bokføre utgiftene på rett firma. ( Sikkert ikke vanskelig, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal sette det opp)

 

Noen ganger har det hendt at jeg har betalt fakturaer ut av feil konto. Dvs. at jeg har betalt hans og omvendt. Da regnskapene blir ført adskilt må jeg finne ut en måte å overføre beløpene som er trekt av feil konto, sånn at det blir rett i regnskapene våre. Noen som kan hjelpe meg med en enkel måte å gjøre det på? Tenkte på å sette om en "mellomkonto", men hvordan gjør jeg dette? Ville vært takknemlig for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørtes utrolig tungvint ut, kan du ikke opprette en egen konto hos banken for ett av firmaene?

Jeg forstår spørsmålet slik at de har separate bankkontoer, men av og til likevel har "blandet regninger" av vanvare. Les denne tråden som omhandler et tilsvarende problem.

 

Det andre innlegget gav vel svaret jeg var ute etter...:-) Takk,takk!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...