galaxy13 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Er det forskjell på Z523 og X-230? Konstruksjonen er forskjellig. X-230 har en innhuling på siden av basshøyttaleren, mens Z523 ikke har det. Derimot har Z523 en høyttaler-membran i bunnen. Jeg mener bestemt at jeg kan høre forskjell på disse. Det er bedre bassgjengivelse i X-230. Denne høyttaleren står i et mindre rom (11 kvm), mens Z523 står i et større rom (ca. 35 - 40 kvm.) Kan dette utgjøre forskjellen? Jeg har brukt middels volum. Lenke til kommentar
galaxy13 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Er det forskjell på Z523 og X-230?Konstruksjonen er forskjellig. X-230 har en innhuling på siden av basshøyttaleren, mens Z523 ikke har det. Derimot har Z523 en høyttaler-membran i bunnen. Jeg mener bestemt at jeg kan høre forskjell på disse. Det er bedre bassgjengivelse i X-230. Denne høyttaleren står i et mindre rom (11 kvm), mens Z523 står i et større rom (ca. 35 - 40 kvm.) Kan dette utgjøre forskjellen? Jeg har brukt middels volum. Ingen som har noen formening om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå