solbjo Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg har installert Office 2007 på maskinen min og følgelig lagrer den filene som .docx-filer. Problemet er bare at jeg ikke får åpnet filene igjen etterpå. Hadde det vært eksempelvis Word-dokumenter laget i en eldre versjon som jeg skulle åpne i Office 2007 hadde jeg skjønt at det kanskje måtte noe konvertering til, men når jeg har Word (Office) 2007 som eneste tekstbehandlingsprogram og programmet ikke klarer å åpne sine egne filer skjønner jeg ihvertfall ikke noe. Har forresten Windows Vista Home Premium. Meget takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mystisk, men uansett bør du vel kunne lagre dokumentene i det formatet du selv vil vel? Feks .doc? Kan du åpne dokumentene hvis du gjør det? Lenke til kommentar
solbjo Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Mystisk, men uansett bør du vel kunne lagre dokumentene i det formatet du selv vil vel? Feks .doc? Kan du åpne dokumentene hvis du gjør det? Får ikke lagret som .doc, men ett alternativ er "Word 97-2003-dokument" , og da får jeg åpnet det, men det må da seriøst være noe merkelig her?? Endret 2. februar 2010 av solbjo Lenke til kommentar
martingee Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Får ikke lagret som .doc, men ett alternativ er "Word 97-2003-dokument" , og da får jeg åpnet det, men det må da seriøst være noe merkelig her?? "Word 97-2003" er det samme som .doc Men ja, merkelig greier. MS Word 2007 har .docx som standard lagringsformat, så at du ikke får åpnet det igjen er for meg rart. Har du typisk brukt noen tredjeparts fonter som fucker opp? Lenke til kommentar
solbjo Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Får ikke lagret som .doc, men ett alternativ er "Word 97-2003-dokument" , og da får jeg åpnet det, men det må da seriøst være noe merkelig her?? "Word 97-2003" er det samme som .doc Men ja, merkelig greier. MS Word 2007 har .docx som standard lagringsformat, så at du ikke får åpnet det igjen er for meg rart. Har du typisk brukt noen tredjeparts fonter som fucker opp? Ikke brukt noe rart av noe slag. Skriver jeg Lars og lagrer det i en normal font får jeg ikke åpnet det Lenke til kommentar
solbjo Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Nå klarte jeg det. Jeg forsøkte å åpne i Word viewer istedenfor Word 2007, men det gikk ikke. Når jeg så gikk tilbake og forsøkte å åpne det i Word 2007 igjen fikk jeg faktisk åpnet det!! Helt ufattelig, men likefullt utrolig bra. Takk for svar. Skjønner det stadig er folk på og følger med her :-) Lenke til kommentar
martingee Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Prøv en reinstall da? Kan hende det var noe som ikke gikk helt som det skulle under innstallering... Lenke til kommentar
solbjo Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Jepps, mulig jeg gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå