Allart Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) For lenge siden fikk jeg vite her på Forum at objektivet SUN Multi Macro Zoom 1:4 som jeg fremdeles har liggende, ikke var det helt store. Det er greit nok.Fatningen er gammel Nikon som det vil framgå av foto. Jeg er likevel litt nyskjerrig på å forsøke dette hvis det finnes en rimelig løsning på spørsmålet. Dette er en sak på 1,3 kg. Finnes det adapter for slikt noe? Har ikke helt fått med meg dette med nedskalering så fotoene tar stor plass... Endret 2. februar 2010 av Allart Lenke til kommentar
Fiple Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hei, jeg har ingen erfaring men på Dyxum kryr av post om forskjellige adaptere. Ta et søk eller logg inn med spørsmål. Der får du garantert svar! mvh fiple Lenke til kommentar
Allart Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Hei, jeg har ingen erfaring men på Dyxum kryr av post om forskjellige adaptere. Ta et søk eller logg inn med spørsmål. Der får du garantert svar!mvh fiple OK, at ikke jeg tenkte så langt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå