Kakeshoma Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hallo. Jeg skal investere i et nytt kabinett da jeg har litt problemer med varme fordi jeg måtte fjerne sidevifta på mitt Armor MX. Også har jeg lyst på et nytt Det må være stort (full tower), ha fine lys og gode ryddemuligheter, ha plass til senere vannkjøling, helst være svart lakkert men helt greit å gjøre det selv. Noen bra forslag? Takker Kakes Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kva med HAF 932? Det er romslig, bra luftkjøling og har fint plass til ein radiator på toppen. Eineste minuset med kabinettet er at det er ingen støv filter. Vist du klare og støvsuge den litt av og til anbefale eg den gjerne Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Støtter den, HAF932 er et kjempe valg. Link til en diskusjon om HAF932 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Ja, jeg liker HAF, men er litt dumt uten støvfilter Men kan jo selvfølgelig støvsuge.. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2010 Da er HAF 932 på vei Tenkte først på Obsidian, men den er litt i dyreste laget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå