probin Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 syns du bør også si til han idioten at han bør oppføre seg mot venninna di. jeg mener det er bedre å være sjalu en drittsekk. (kast epler på meg om jeg har glemt noe informasjon elns) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Er litt uenig i å droppe hun som vennine. Mener det er du som burde steppe opp her, hun har jævlig mye pågang nå og humøret vil svinge endel, i tillegg føler hun at bestevennen(!) ikke stiller opp for hun når hun klart og tydelig prøver å si at du ikke burde tolerere oppføreselen til kompisen din ovenfor henne. Konfronter "kompisen"-ja i anførselstegn fordi han er ingen kompis når han driver og disser bestevenninen din bak ryggen og foran trynet hennes, og forklar at han kan ikke fortsette sånn. Hvis han fortsetter dropp han, du sier selv det er hun som prøver å få han til å like hun mens han gir faen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ja jeg skal ta det opp med kompisen min på en ordentlig måte. Jeg har prøvd tidligere, og da sa han bare at jeg ikke likte henne og derfor ikke ville møte henne, og at han ville være med meg når jeg ikke var med henne. Han begynte å klage fordi jeg da nesten bare var med henne og ikke han(det var jo han sin skyld at det ble sånn :S). Så måtte jeg overtale han til å gi det en sjanse til, og oppføre seg. Samtidig måtte jeg overtale henne til å prøve å gi det en ny sjanse, for hun var egentlig ikke interessert i å ha noe med han å gjøre etter alt han hadde gjort. Hun var snill mot han, vi var f.eks på en fest hos han, og da tok hun veldig ansvar, ryddet opp huset, overså det når han bjeffet til henne, passet på at folk oppførte seg, ga bort resten av alkoholen sin til han (vi drakk ikke). Skal sies at han skjerpet seg veldig en stund også, men etter hun gikk så var det alltid sånn "har jeg vært flink nå?","nå var jeg vel snill?" osv, altså det var tydelig at han bare var falsk for å gjøre meg glad.. Det gikk vel noen dager før han begynte å slenge med leppa igjen, og når hun fant ut at han hadde baksnakket henne med en god vennine av henne så fikk hun nok, og nå er alt håp ute. Han er en helt annen person mot meg, og jeg sitter liksom i en veldig vansklig situasjon da... Har kjent han i flere år, hun har jeg kjent i kanskje et halvt år. Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 elol?.. drit i han mener når jeg. han som er idiot... skjønner godt at hun er sjalu jeg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 En god kompis jeg har vært med 4-5 ganger i uka i 2-3 år. Skal litt til for at jeg skal droppe en slik kompis da. Vil prøve å få til en løsning først Han sier ihvertfall han respekterer at jeg vil være venn med henne og at jeg kan henge med henne så mye jeg vil, men at jeg ikke må bryte avtaler. Han sier han kan være med henne av og til, men blir det hver eneste dag og hver eneste gang vi skal noe så blir han i dårlig humør og dermed frekk og idiot. Sier seg selv at når jeg har to venner jeg er med hver dag nesten hele dagen, samme hva jeg skal og som ikke liker hverandre at det blir tull. Han sier hun er sur hele tiden, klager mye, og skal alltid ha det som hun vil. Men tenk, hvor lett er det å være i godt humør når du veit at folka rundt deg ikke liker deg, hun er jo ikke sånn når vi er med andre folk eller med meg aleine. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Situasjonen din er latterlig lik noe jeg gjennomgår. Jeg skjønner det er vanskelig å dumpe henne, iallefall jeg har ikke klart det... Lenke til kommentar
Snuppilupp33 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Nei, det er ikke enkelt å bare dumpe bestevenninna si.. Her må nok det MYE prat til tenker jeg. Masse jentesnakk! Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå