Gå til innhold

holy preist. vil bli raid healer !

Anbefalte innlegg

klart det krever at du har luck med rng , men teoretisk er den best , er og derfor du har run speed på boots så når du må flytte deg skjer det med minimal nedetid

"Teoretisk" sett så blir spellpower bedre, med mindre du bare raider Patchwerk, Coucil og Saurfang. Rart at du nevner run speed på boots men også mener at black magic er bedre enn spellpower. Det er det samme konseptet;

Hvis du må røre deg mer enn typ 10 yards iløpet av en hel bossfight er run speed bedre enn alt annet.

Hvis du må røre deg mer enn 10 yards mens du har en black magic proc i løpet av en hel bossfight er spellpower bedre.

Og siden de fleste bossene i Icecrown har en god del avbrytelser/ting du må løpe unna så tror jeg du kommer fram til at "teoretisk" sett så blir spellpower bedre enn black magic om du vil gjøre noe slags math om det.

på tvins var jeg oppe i 7k hps , jeg tviler på at FH /Gh spam ville gitt meg like mye .

Kanskje ikke, men flashes kan ofte redde noen bedre enn renew kan. Kommer ann på raid setup men med en resto druid(10 man) eller to(25 man) i raidet er det ofte bedre for en prest å droppe blanket renew spamminga og ta en pure CoH/PoM/SoL flash framgang. La druidene gjøre 10k hps også kan du faktisk sørge for at folk ikke dør og derfor bli en VIKTIG del av raidet ikke bare en 'buffer'.

Hvis du vil spamme en knapp og raidheale spec disc, absorbs >>>> healing.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du må røre deg mer enn typ 10 yards iløpet av en hel bossfight er run speed bedre enn alt annet.

Hvis du må røre deg mer enn 10 yards mens du har en black magic proc i løpet av en hel bossfight er spellpower bedre.

Har du noen kilder for de påstandene der?

Lenke til kommentar

Eeeh, si det. Runspeed har jeg ikke sett noe om på ei god stund, men hvis du vil så finner du sikker masse om det om du søker litt rundt omkring.

La oss se om jeg kan gjøre litt kjapp hoderegning om black magic -_-

Black magic har 28% ish uptime og er verd 69 sp.

For å få proccen ned til 63(beste spellpower enchanted) må vi få uptimen ned til rundt 26%. Så for at black magic skal droppe ned til verdien av 63sp så må 0.7 sec av hver proc, eller ~5 sec totalt i en 4 min fight, ~10 sec i en 8 min fight etc kastes bort.

Og siden den har en ganske høy uptime så er det ganske sannsynlig at på de fleste bossene i Icecrown so er 63sp verd mer enn black magic.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...