MPCME Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 det samme skjedde med meg, jeg leste ikke det med liten skrift, så fårsto jeg ikke hva som skjedde. Jeg fikk heller ikke noe. samme med lillebroren min. jeg hater detingan. det som er så rart er at de setter det bak barneblar, som tom og jerry, donald, når de er for liten til og kjøpe det uansett. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Lagt merke til at på tv-en så er det det samme, så og si. Det kommer som oftest opp en liten tekst nederst på skjermen som forsvinner fortere enn man kan lese den, og på crt tv-er så har i vertfall jeg store problemer med å lese hva det står. På enkelte kanaler også problemer med å se hva som står på min full HD lcd tv. Lenke til kommentar
frds Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Ble lurt av noe lignendes når jeg var yngre, var en annonse bak i donnald bladet. Ble ganske høy regning da. Etter min mening burde det ikke være lov å drive å lure unger på denne måten. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 De retter seg jo direkte mot yngre mennesker som ikke skjønner hva det innebærer Husker før når slike tjenester hadde litt verdighet. Da fikk man hva man betalte for og det var ingen liten skrift. Nokia 3310 tiden Fetteren min på 11 sitt kontantkort ble rimelig fort tømt da han bestilte seg en av disse idiotiske ringetonene fra jamba, det var jammen ikke så lett og stengt det drittet heller! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Lagt merke til at på tv-en så er det det samme, så og si. Det kommer som oftest opp en liten tekst nederst på skjermen som forsvinner fortere enn man kan lese den, og på crt tv-er så har i vertfall jeg store problemer med å lese hva det står. På enkelte kanaler også problemer med å se hva som står på min full HD lcd tv. jeg har sittet hos kammerater med 70" med full HD på bare 2-3meters avstand og sleit med å se hva det stod da... har også vert kjent at noen av disse selskapene legger blur effect over teksten for å gjemme den litt Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Bare idioter som bruker penger på slike tjenester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg