Muff1n Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20494909 godt kjøp? Endret 2. februar 2010 av Muff1n Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tja hvis bilen er som beskrevet i annonsen så er vell ikke dette et dårlig kjøp. Prute den ned 2-3 lapper går sikkert også Lenke til kommentar
Muff1n Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Hadde tenkt å prøve meg på 10K hvertfall, hvis ikke mer den er jo litt gammel og gått langt ;p Lenke til kommentar
joka Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 det står at årsavgift er betalt... det er vel for 2009? siden bilen står med sommerdekk.. har den nok ikke vært i bruk i år forøvrig er fristen for årsavgift 20. mars Lenke til kommentar
Muff1n Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Annonsen er Sist endret: 11.01.2010 13:06 så det skal jeg spørre om, tusen takk for den, det hhadde jeg ikke tenkt på! Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hadde tenkt å prøve meg på 10K hvertfall, hvis ikke mer den er jo litt gammel og gått langt ;p Du klarer sikkert å få prutet den ned til 12k, noen lapper går alltids Lenke til kommentar
Muff1n Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Skal prøve å få den så langt ned som mulig Lenke til kommentar
Espein Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bilen har skilt enda så det er nok vinterdekk på den også. Årsavgifta kan man fint betale på toll.no for i år Lenke til kommentar
Muff1n Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Bilen har skilt enda så det er nok vinterdekk på den også. Årsavgifta kan man fint betale på toll.no for i år ja, det er klart men fint om den allerede er betalt Endret 2. februar 2010 av Muff1n Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ser grei ut den! Også har den veldig mange hestekrefter iforhold til sylindervolum (0.0) Men seriøst, det skal være et bra kjøp så lenge den ikke har masse rust under. Sjekk det! Endret 2. februar 2010 av Carisma'03 Lenke til kommentar
Muff1n Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 hehe, det var det jeg også så ja, jeg skal sjekke ut det, men er det lett å bare sjekke under? også under matta har jeg også hørt Lenke til kommentar
Muff1n Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Fant nettop ut at bilen er solgt Lenke til kommentar
rublings Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kanskje du sparte deg for et rusthelvette Disse bilene ruster ihjel i bærebjelkene bak. Lenke til kommentar
Muff1n Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Tusen takk! det er sånnt jeg starta denne tråden for! så dere kunne fortelle meg hva jeg må være på utkikk for takker ^^ Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kanskje du sparte deg for et rusthelvette Disse bilene ruster ihjel i bærebjelkene bak. Amen. Rust på understell og bærende konstruksjon er det som tar livet av disse. Jeg sjekket dette på Galanten til en venn, og det var bare å avlive den bilen. Men ellers var det jo en fin bil. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bare å se signaturen min, så skjønner du at galanter mellom 93 og 96 er noe å holde seg unna generelt. Med mindre den er jevnlig tectylert ville jeg ikke engang vurdert den. Med mindre den står i nordland eller langt på østlandet hvor man ikke salter så mye Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det virker som at G8 ruster mindre enn G7...? Skal ha den bilen en dag, men da skal jeg passe på tectylbehandling før jeg kjøper. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hjulbuer ruster sinnsykt fort på g8, iallefall prefacelift. Men det koster 1000 kr per hjulbue bak, og er bare å kappe vekk gammel rust og lime på! (JA, lime på, vis ikke ruster det igjen før du rekker å kjøre bilen). De har tendenes til rust på samme sted som g7, men ikke like mye. Dog ruster bakplaten mye, traversen ruster og kanalene ruster også fort. Pass altid på å tectyler japsebiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå