Gå til innhold

[Løst]Tørketrommel samme feil 3 ganger på under ett år.


VD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nasciboy: lagt fram telefonen foran meg og starta opptak hadde jeg høflig men bestemt nevnt at jeg skal gjøre det jeg kan for å løse saken din, men om vi ikke klarer å snakke til hverandre som folk så er samtalen over for denne gang.

 

VD: Bra du har fått en løsning her :). Satser på at den slutter å feilrapportere osv!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Alastor: Jo takk.

 

Jeg må innrømme at når denne maskinen har fungert så har den vært kjempebra.

 

Montøren i morgen skal skifte pumpe visstnok. Første gangen ble kondensoppsamleren byttet og lofilteret, samt fjernet drit.

 

Andre gangen skrudde han bare opp maskinen og fjernet drit.

 

Så nå satser jeg på at ting fungerer igjen etterpå og at det holder seg. (Hvor lang garanti har en på slike ting( 10 år? )

 

 

Oppfordringen min om å holde seg unna denne trommelen var nok litt overdrevet da om noen har kjøpt denne uten å ha fått problemer med den garantert er veldig fornøyd.

 

Vi er storforbrukere (stor familie) og kjører denne i snitt 2-3 ganger hver dag. Og det har ikke økt noen siffer som helst på strømregningen (Vi hadde ikke tørketrommel før) så er litt surt å til slutt eventuelt kjøpe en annen som bruker like lite strøm som koster opp mot 11-13000kr.

 

Men neste gang jeg skal kjøpe noe som koster mer enn ett par tusen (planlegger tv) så holder jeg meg unna elkjøp/lefdal er verdt å bruke en liten tusenlapp mer når du vet at servicen er veldig bra.

 

edit: Det med pris. Jeg klarte å prute denne ned til 8000 når jeg kjøpte den. Akkuratt for den der kan jeg godt skryte litt av elkjøp.

Endret av VD
Lenke til kommentar

Synd at du har bestemt deg for å holde deg unna. Som jeg sa i forrige innlegg så har du støtt på en som dessverre ikke har kunnet det han har snakket om. De fleste av oss vet hva vi snakker om, og service er viktig for oss.

 

Du har 5 års reklamasjonsrett på feil som oppstår av seg selv, og ikke pga feil bruk og overforbruk osv.

Lenke til kommentar

Ja jeg er klar over det og alle er ikke like. Men en person kan ødelegge masse. Er nok ikke siste gang jeg handler der men føler ikke at elkjøp klarte å få meg til å føle at kunden betyr mer enn fortjeneste som jeg har forstått at elkjop skal gi inntrykk av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...