int20h Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sun 7000 Open Storage og Storagetek tape blir nøkkelen i Oracles nye maskinvarekamp mot IBM. Les mer Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det var på tide, bør vel gjøre at Sun får litt fokus tilbake Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ser frem til at IBM's stormaskiner vil få skikkelig konkurranse etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 OT: må si jeg lo første gang jeg leste overskriften. Lenke til kommentar
cfgmgr Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 *mmm* en SL8500. En slik en har jeg vært inne i. Storagetek lager bra tape-bilioteker så jeg regner med at de har en fremtid det være seg i Oracle eller det firmaet det blir solgt til. Jeg er totalt tape-agnostisk så vi kjøper bare fra "lowest bidder" det vil si enten SUN eller IBM. Så ikke selg tape-divisjonen til IBM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå