Anew Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Når har jeg tid til å fotografere? Aldri. ...men på vei til jobb er det minste litt lys, og av og til er det ganske pent. Derfor blir det ett bilde pr. dag hentet fra min vei fra sengen og til jobb. The horror... the horror. Mandagen viser soloppgang over Holtekilen Folkehøyskole (som dere neppe kan se...) Tamron 17-35 @ 35mm, f/8. Dagens låt: New Order - Blue Monday (Spotify) Se filmen hos Youtube Endret 2. februar 2010 av Anew Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Litt borte i veien er det en kar som har et noe alternativt bilvalg - denne er i daglig bruk, og jeg ser den ofte kjøre forbi på E18 mens jeg står og venter på bussen som aldri kommer... Skarpt nei? Ble litt kaotisk da jeg brått oppdaget at jeg for en gangs skyld hadde satt på objektivdekselet... 21mm (men croppet), f/5, iso 1800, 1/60 Dagens låt: den uforlignelige Melanies superfantastiske versjon av Ruby Tuesday (Spotify) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Helt enig. Morgenstund er tull igrunnen, men det ser ihvertfall ut som du får opp øynene og får tatt bilder tidlig om morgenen. Det hadde ikke jeg klart, av og til husker jeg ikke helt at jeg har dratt på jobb, plutselig sitter jeg bare der med en kopp kaffe. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 På tide å poste noen dager -forsinket pga. et tullete avdelingsseminar i Tønsberg. On The Road Again Dagens låt: Canned Heat - On The Road Again Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg reiser akkurat nok i jobbsammenheng til å synes at det er nedtur med unødvendige øvelser, som "avdelingsseminar", som innebærer overnatting på hotell. Dagens låt: Love - Alone Again Or Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Fredag ble det ikke tid til noe bilde - stress fra begynnelse til slutt. Lørdag lot kona meg sove lenge, og vekket meg med en stor kopp kakao. The Only One Dagens låt: KRS One - The Only One, en fantastisk fin liten sak, som miner deg på hvorfor man orker å holde på med å leke familie selv om det ikke alltid er like moro. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 På tide å poste noen dager -forsinket pga. et tullete avdelingsseminar i Tønsberg. Synd du ikke sa ifra, for da skulle jeg ha stjælt den der ISO-maskin din No sticky-key's, yet Fikk du se noe u-sladda? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Fikk du se noe u-sladda? Hotellet hadde ikke varmt vann nok til at jeg kunne dusje før middag en gang... Pay TV tror jeg ikke var aktuelt. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2010 Bare for å fullføre - et søndagsbilde: 50mm, f/11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå