EinarEriksen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er fullt mulig. Nå kan du for eksempel laste ned en ROM som gir deg dual-boot med Android og Windows Mobile. Les mer Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) De kommer først til å se rart på deg Jeg tror de ville sagt AWSOME, og så tatt betalt. Men jeg vil ikke ha det på min ihvertfall. Endret 2. februar 2010 av Ståle Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har installert dette på min Touch Pro. Fungerer glimrende. Kjører nå "ekte" Spotify på Touch Pro'en Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Laster dere bare over cab fila og installerer? Blir det automatisk dualboot? Jeg kjører en manilla rom nå.. Ikke den som det linkes til i artikkelen. Må kanskje ta med at det er HTC Touch Pro, ikke Pro 2 jeg har. WM 6.5. Endret 4. februar 2010 av FrozenFish Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Laster dere bare over cab fila og installerer? Blir det automatisk dualboot? Jeg kjører en manilla rom nå.. Ikke den som det linkes til i artikkelen. Må kanskje ta med at det er HTC Touch Pro, ikke Pro 2 jeg har. WM 6.5. Har sjøl Touch Pro. La inn en liten guide >HER<, på oppfordring fra en annen forum bruker. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Men det fungerer jo ikke med verken blåtann eller GPS. Det burde kanskje nevnes. Da blir det uaktuelt for meg. Selv om jeg gjerne skulle bytta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg