Bango Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har prøvd de fleste, men har ingen favoritter. Er det noen som vet hvilke man får kjøpt over disk i norge som varer lengst? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vil du vite hvilke sigaretter som brenner saktest. Eller hvilken pakke som varer lengst? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har prøvd de fleste, men har ingen favoritter. Er det noen som vet hvilke man får kjøpt over disk i norge som varer lengst? Kjøp Kamel eller noe i den duren. Den er vell ganske sterk i forhold til mange andre.(?) Da røyker man ikke like fort rett og slett fordi man ikke klarer og dra inn like mye om gangen. Altså, man orker ikke ta like store trekk. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg er ute etter den som brenner saktest. Og er tilvendt med å røyke sterkere enn camel. Rett og slett de som brenner lengst. F.eks har prince kortere filter enn lucky strike. Men det alene tilsier ikke at den varer lengst. Og i noen sigaretter er krutt linjene mye nærmere enn andre, og enkelte ingredienser kan få den til å brenne raskere Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Kjøp f.eks Prince Rich Taste 100 da? De er jo litt lenger enn de vanlige. Koster også 3-4 kr mer, men det gjør da ikke noe Lenke til kommentar
Bango Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 100's sigaretter ødelegger liksom hele poenget Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Winnertip er tingen. Velg en god rulletobakk og pakk hylsene godt. Rulletobakk brenner saktere enn sigaretter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 100's sigaretter ødelegger liksom hele poenget Kva poeng? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Rulletobakk brenner ikke mens du kun holder den, om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Alle sigaretter forsvinner fort. Rullings er tingen! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Har forelsket meg i Blue Master nå. Men så er det så jævla dårlig luft her i bergen at jeg klarer ikke røyke enkelte dager pga astmaen Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Disse fåes kjøpt på muligens Statoil stasjoner, og er billigere pr sigarett. Altså en besparelse i kroner/sigarett. Sigarettene er derimot noe tynnere enn vanlige, og vil røykes opp på noe kortere tid enn sigaretter fra en 20 pakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå