Gå til innhold

Global Agenda tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spillet er hovedsaklig for folk som elsker pvp i unreal turnament 3 stil med max payne styring. det er 4 classes med 3 talent trees vær. noen sier d er litt ubalansert, men jeg har d kjempemorro selv om jeg blir eid av visse classes iblant. blir nok fikset.

crafting er litt tynn, men dem har ikke lagt til alt i spillet ennå. er mye som er på vei.

lvls gir deg bare tilgang til kulere utseendet. du må crafte endel for å få høyere skill til å lage bedre implants som er d eneste som gir charactern din bedre stats, men det er ikke sånn kjempeforskjell. da jeg begynte md pvp på lvl 5 rett etter tutorial så kunne jeg lett drepe lvl 12-15 folk. det har mye med skills å gjøre.

spillet er litt ala Team Fortess 2 i Sci-fi versjon bare at du kan customize mye mer og at det har talent trees og mye mer forskjellig gear.

Lenke til kommentar

Ser på spillet selv. Vurderer om jeg skal overtale noen kompisser til å være med å kjøpe det. Men hvordan er PvE delen? Kommer ikke til å gidde å kjøpe noe abonnement for å få spille de store PvP matchene. Hvis jeg kjøper det, så blir det for PvE'en sin del.

Har lest at hovedattraksjonen i spillet er PvP'en. Er dette som gjør meg litt skeptisk...

Lenke til kommentar
Har du bare spilt AvA eller har du prøvd PvE nok til å si om spillet er verdt et kjøp bare for PvE-delen? :)

PvE-delen er slik at du joiner en kø(eller joiner som en gruppe, totalt 4 stykker) og kommer inn i en "dungeon". Du har 4 vanskelighetsgrader på disse dungeoene, og du får xp basert på hvor mye dere dreper og klarer siste bossen, og dere får også en xp/credit bonus hvis dere har under 4 deaths ( 6 på high security ).

Akkurat nå er det vel 4-5 forskjellige dungeons, så det er ikke så særlig mye forandring. Så PvE på lvl 5 og PvE på lvl 30+ er helt likt. Med unntak av flere skills etc etc..

Det er også slik at på low og medium security missions, så får du ikke xp etter lvl 17 eller noe. Så etter dette må du joine high eller max security.

Men, jeg ville ikke kjøpt dette spillet pga PvE-delen. Da det er primært et PvP/AvA -spill, handler veldig mye om Agency/Allianser ( Agencys = Guilds )

Beklager mye rot og helt sikkert en god del skriveleifer, men har sovet 1 time og kom akkurat på jobb.. Orker ikke rette en shait atm :p

Lenke til kommentar

Har selv spilt en måneds tid nå og må si at jeg liker spillet. At det er lite aktivitet her betyr vel bare at det ikke er så populært blant forumbrukerne. Det er ikke noe problem å finne noen å spille pve eller pvp med ingame, går stort sett raskt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er basically TF2 på crack, med mix fra UT2k3.

Anbefales på det sterkeste!

Folk sier det er ubalansert?

Det er tull og tøys. Kritikkene er soleklare.

Dette er en av de mest balanserte av MMO spillene fra release.

HiRez folka har helt sinnsyk dialog med brukerene.

Og ja. er ikke fanboy, men det er seriøst verdt det ^^

AvA ftw! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...