Gå til innhold

Half-life 2 demo når kommer den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er jo mange spill som ikke får demo utgitt for tett oppi utgivelsen, og noen får faktisk ikke demo i det hele tatt, husker jeg ikke fant noen demo til HL før et par måneder etterpå - ikke at jeg lette så veldig mye, da...

synes forøvrig det er blodig unødvendig bruk av tegn i topicen... :-?

Lenke til kommentar
Valve har sagt at det ikke blir noen demo, akkurat slik som med originale Half-Life.

Det fantes da en demo til originale Half-Life, den het Half-Life: Uplink. Husker jeg rundet den på min gamle 486, den gikk riktignok med 2-3fps, men den gikk da ihvertfall...

Lenke til kommentar
Det fantes da en demo til originale Half-Life, den het Half-Life: Uplink. Husker jeg rundet den på min gamle 486, den gikk riktignok med 2-3fps, men den gikk da ihvertfall...

æsj, jeg fikk den ikke til på 486'en vår, jeg... :-?

men det var jo Uplink, som du sier, Game of the Year-editionen, den demoen kom nok etter at HL ble gitt ut, var den jeg sikta til i posten ovenfor...

husker jeg ikke fant noen demo til HL før et par måneder etterpå
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
på ircspy var det noe som het "half life 2 playable demo leak" eller noe sånt på rundt 550 MB... serveren var nede sist gang jeg sjekket men det kan jo hende at det er noe /selv om jeg ikke tror det...

jeg tviler sterkt på at den er så aktuell..

hvis dere går på kazaa så finner dere sikkert doom3 full version,duke nukem forever osv.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...