Andre88no Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 :-? Er det noen som vet når det vill komme en demo av half-life 2 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 som alt annet, sikkert når den er ferdig. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 er jo mange spill som ikke får demo utgitt for tett oppi utgivelsen, og noen får faktisk ikke demo i det hele tatt, husker jeg ikke fant noen demo til HL før et par måneder etterpå - ikke at jeg lette så veldig mye, da... synes forøvrig det er blodig unødvendig bruk av tegn i topicen... :-? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Valve har sakt at det ikke blir noen demo, akkurat slik som med originale Half-Life. Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 på ircspy var det noe som het "half life 2 playable demo leak" eller noe sånt på rundt 550 MB... serveren var nede sist gang jeg sjekket men det kan jo hende at det er noe /selv om jeg ikke tror det... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 på ircspy var det noe som het "half life 2 playable demo leak" eller noe sånt på rundt 550 MB... serveren var nede sist gang jeg sjekket men det kan jo hende at det er noe /selv om jeg ikke tror det... Doom III, noen? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Valve har sagt at det ikke blir noen demo, akkurat slik som med originale Half-Life. Det fantes da en demo til originale Half-Life, den het Half-Life: Uplink. Husker jeg rundet den på min gamle 486, den gikk riktignok med 2-3fps, men den gikk da ihvertfall... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Det fantes da en demo til originale Half-Life, den het Half-Life: Uplink. Husker jeg rundet den på min gamle 486, den gikk riktignok med 2-3fps, men den gikk da ihvertfall... æsj, jeg fikk den ikke til på 486'en vår, jeg... :-? men det var jo Uplink, som du sier, Game of the Year-editionen, den demoen kom nok etter at HL ble gitt ut, var den jeg sikta til i posten ovenfor... husker jeg ikke fant noen demo til HL før et par måneder etterpå Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Half-Life: Uplink ble gitt ut lenge etter Half-Life kom ut. De ga ut denne for å få mere kjøpere :-? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 på ircspy var det noe som het "half life 2 playable demo leak" eller noe sånt på rundt 550 MB... serveren var nede sist gang jeg sjekket men det kan jo hende at det er noe /selv om jeg ikke tror det... jeg tviler sterkt på at den er så aktuell.. hvis dere går på kazaa så finner dere sikkert doom3 full version,duke nukem forever osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Max Payne-demoen kom jo flere måneder etter at fullversjonen var i butikken. Tror ikke de gidder å lage noe demo, alle kjøper spillet uansett og det VET valve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå