Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Har problemer med magen, slike problemer at magen lager en masse romle lyder nesten hele tiden. Når jeg er på ferie i hjembyen min er det ikke slik, men der er jeg ute (i aktivitet hele tiden nesten) å jeg spiser mye/ofte. Her hjemme sitter jeg i roo og spiser lite/sjeldent. Er det noen sammenheng med disse mageproblemene og hvordan jeg beveger meg å spiser? Hva kan jeg gjøre for og få bort disse ulydene er ganske iriterende når man sitter på bussen osv? Det jeg spiser i hjembyen min er: Brød, brød, brød og fiskemat. Her: Brød, pizza, pizza og noe annet. PS: Jeg sover også mye lengere der. En iritert på magen min nå!! MVH En som sårt trenger hjelp. Endret 2. februar 2010 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har du prøvd å spise det samme begge stedene for å finne ut om det virkelig er en sammenheng mellom kostholdet?? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Når magen min rumler hjelper det veldig på å spise seg mett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fant ut! Jeg har noe som kalles IBS må bare: sove mer, spise regelmesig, spise mer og være mer aktiv så forsvinner det vell etter en uke? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Fant ut! Jeg har noe som kalles IBS må bare: sove mer, spise regelmesig, spise mer og være mer aktiv så forsvinner det vell etter en uke? Er det noe du har funnet ut av å lese symptomer? Isåfall er det ikke veldig sannsynlig at det stemmer. Men det kan jo fungere å gjøre noen grep. Magen din er nok ikke påvirket av miljøet rundt deg heller Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Du spiser mye karbohydrater ser jeg, og på en tørket blodprøve vil man sikkert se at det er mørkt i midten på deg..! Dvs, kutt ned på karbohydrater i form av brød, sukker og egentlig det meste, og prøv å spis mer grønt osv.. Antioksidanter osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå