-Léon- Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) I min bok er utroskap utroskap uansett kjønn. Ja, for faen. Det er bare sprengkåte og overhormonelle smågutter som innbiller seg at om dama kysser en annen jente, er det en sikker inngang til trekant. mhm, nokså enig også. Jeg har fortalt kjæresten alt utenom følelsene i bildet og han syntes det er greit. Er dette utroskap? Er dette noe mange går igjennom før de finner ut "ånei, det var vist bare spennende"? Jeg trenger litt råd, men har ingen konkrete spørsmål. Mener du å si at typen din er ok med at du har rotet med en jente, bare så lenge det ikke var noen følelser inni bildet? Siden det siste svaret ditt så skrev du at du var på vei til henne, så vil jeg si at det du driver på med går under utroskap i min bok. Endret 10. februar 2010 av Léon_ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Altså, dette er ikke greit på noen som helst måte, med mindre trådstarter og kjæresten hennes er enige om at det er greit å holde på med andre (evt. at det kun er greit å holde på med en av samme kjønn). Hvis ikke det er tilfellet, må jeg bare si at dette vekker en god del avsky hos meg. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hva forventer dere av en jente som poster nude pix på et nerdeforum, i skjul for kjæresten? (I went there) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvordan er utviklingen her, egentlig? Har denne forelskelsen utviklet seg til noe mer, og i så fall, hva skjer med typen som er i militæret? Lenke til kommentar
medlem-109053 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 En del har skjedd siden sist jeg skrev. Kjæresten min har vert hjemme en uke nå og jeg har avsluttet kontakt med jenta. Jeg hadde sex med en av hennes veninner og ting skar seg litt... Hun fant ikke dette ut før jeg hadde avsluttet "forholdet" vårt. Jeg tror jeg bare var forelsket i tanken. Alt er bra mellom meg og kjæresten min! Så nå vet dere det! -Tuttebsr Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Bahaha! Hva sier kjæresten til at du hadde sex med en annen da? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ja, det lurer jeg på også. Det er en fin suppe du har stelt i stand, og jeg regner med at kjæresten din ikke vet om dette. Lurer på hva han sier når han finner det ut. Hvis du ikke har dårlig samvittighet overfor typen din nå så er du en veldig dårlig person. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Beklager dobbeltposting, men jeg synes jeg har lest nok av tråder der jenter oppfører seg på lignende måter som her. Det er sånne historier som dette jeg tror gjør en del av oss gutta inkludert meg selv ganske pessimistiske mtp å finne en ordentlig og redelig jente man kan bli ordentlig glad i og stole på. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Skal ikke se bort i fra at hun fikk lov heller da. Finnes endel som er åpne for slikt. Lenke til kommentar
medlem-109053 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Beklager dobbeltposting, men jeg synes jeg har lest nok av tråder der jenter oppfører seg på lignende måter som her. Det er sånne historier som dette jeg tror gjør en del av oss gutta inkludert meg selv ganske pessimistiske mtp å finne en ordentlig og redelig jente man kan bli ordentlig glad i og stole på. Jeg spurte før jeg gjorde noe om hvor langt jeg kunne gå (med en jente) Og han sa at jeg måtte gjøre hva jeg ville så lenge jeg kom tilbake til ham. Jeg er en orntentlig jente og syntes ikke du kan dømme meg for en feil jeg har gjort. Alt er blitt fortalt og ingen er såret utenom jenta. Men etter å ha sett noen facebook statuser ser det ut som om hun har gått videre til en annen jente(?) Lenke til kommentar
medlem-109053 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 OG!! Etter et to år langt forhold med regelmessig sex, kan jeg si dere at to måneder uten var litt for lenge for meg akkuratt i det øyeblikket det skjedde. Såklart er det mange som vil si at de hadde klart seg lett uten, men det kan altså ikke jeg. Lenke til kommentar
Mr Powerful Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Greit for han å vite vis han skal på en lengre tur eller noe senere Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Høres ut som dette kanskje har styrket forholdet deres? Bra det endte fint iallefall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 OG!! Etter et to år langt forhold med regelmessig sex, kan jeg si dere at to måneder uten var litt for lenge for meg akkuratt i det øyeblikket det skjedde. Såklart er det mange som vil si at de hadde klart seg lett uten, men det kan altså ikke jeg. Akkurat DET er et elendig argument. Lenke til kommentar
medlem-109053 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Ja kanskje det er et elendig argument, men jeg prøver egentligt ikke å forsvare meg så altfor fryktelig masse heller. Og ja dette har nok ikke gjort annet en å styrke forholdet vårt. Lenke til kommentar
Gjest .. Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har det falt deg inn at denne forelskelses-følelsen du går og bærer på kan være den "mini-forelskelsen" en gjerne får når en blir kjent med en ny person? Sånn er det i hvert fall for meg; jeg føler meg gjerne litt forelsket når jeg nettopp har møtt et nytt menneske, gutt som jente, selv om jeg er lesbisk. Det virker jo litt som om dette kan være saken, ettersom du nettopp har blitt kjent med henne, men ikke har opplevd jenteforelskelser tidligere? Og kanskje det faktum at hun er lesbisk faktisk gjør deg mer bevisst på følelsene dine enn du har vært når samme følelse eventuelt har oppstått ved møte med en heterofil jente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå