Tosha0007 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Som tidlegare nemnd jobbar eg i ein sportskjede, og denne veka har me hatt tilbod på sokkar. Kampanjen starta måndag/tysdag, men det er sjølvsagt siste dagen dei mest desparate kundane kjem... Om lag 5 minutt før stengetid i går kom det inn ein som såg ut til å vera lettare redusert etter fredagskvelden. I det han kom inn stod eg bak disken og rydda litt, og han kom rett bort til meg og spurde meg om me hadde fleire sokkar att. Då eg stod bak disken og svara "me er diverre tom" tok han tak i arbeidsgenseren min og drog meg halvvegs over disken Samstundes som han holdt meg løfta han den andre armen som om han skulle slå meg... Akkurat då frykta eg faktisk han skulle slå meg Plutseleg slapp han meg og gjekk ut butikken... Utruleg kor langt folk er villige til å gå for eit par sokkar... I etter tid veit eg ikkje om eg skulle le eller grine, men han såg absolutt ut til å vera typen som kunne gått lenger over streken. Og nei, eg har aldri sett personen før og har absolutt ikkje peiling på kven han er. Så det er utelukka at det var ein kjend. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Då eg stod bak disken og svara "me er diverre tom" tok han tak i arbeidsgenseren min og drog meg halvvegs over disken Samstundes som han holdt meg løfta han den andre armen som om han skulle slå meg... Akkurat då frykta eg faktisk han skulle slå meg Plutseleg slapp han meg og gjekk ut butikken... Utruleg kor langt folk er villige til å gå for eit par sokkar... Anmeldte du/butikken dette? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg ville definitivt ha anmeldt det om noe slikt skjedde på jobben min. Voldstrusler er ikke akseptabelt, ei heller om man har desperat behov for sokker. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Sjølv om det er ein smule off-topic må eg berre svare stc887 og MrBjoern. Me har diverre ikkje noko kameraovervaking som gjer at det er mogleg å identifisere kunde. Dessutan er eg usikker om fleire var vitne til situasjonen, men sonen til sjefen som tilfeldigvis var innom samstundes kan ha fått det med seg. Sjølv om eg ikkje kjende vedkomande er det noko i meg som seiar det var ein spøk... Eg skal ta det opp med sjefen snarast råd, og høyre kva han vil tilrå Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Då eg stod bak disken og svara "me er diverre tom" tok han tak i arbeidsgenseren min og drog meg halvvegs over disken Samstundes som han holdt meg løfta han den andre armen som om han skulle slå meg... Akkurat då frykta eg faktisk han skulle slå meg Plutseleg slapp han meg og gjekk ut butikken... Fylla har nok helt sikkert skylda. Jeg vil tro det er en taper som er ute etter å sloss, slik noen blir når de drikker. Ikke at det unnskylder oppførselen hans da. 1 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Denne tråden er splittet ut fra https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...165&st=1660 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Du vet ikke hvem det var, du har ingen overvåkning, eventuelle vitner vet ikke hvem det var (?), og ingen ble (fysisk) skadet. Tror nok en eventuell anmeldelse havner raskt i makuleringsmaskinen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er jo uansett slike ting som ikke skal skje på en arbeidsplass da. Ville ha tatt det opp med sjefen og vurdert mulighetene for å få satt opp kameraovervåkning eller lignende. For å forhindre at slike ting skjer igjen. Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du vet ikke hvem det var, du har ingen overvåkning, eventuelle vitner vet ikke hvem det var (?), og ingen ble (fysisk) skadet. Tror nok en eventuell anmeldelse havner raskt i makuleringsmaskinen. Ikke nødvendigvis. Bortkastet er det ikke å kontakte politiet og fortelle om episoden. Politiet har et mye større helhetsbilde av hva som foregår i de forskjellige områdene. Hvis denne fyren har gjort seg bemerket i nabolaget rett før eller etter den episoden som tosha0007 beskriver, så er det kanskje andre som har anmeldt eller observert vedkommende. Uansett skal en ikke finne seg i en slik oppførsel fra kundene. Har du forresten ikke ransknapp i butikken. Det er jo nettopp i slike tilfeller at du skal bruke den. Hva vet vel du om ikke dette var et mislykket ran. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Episoden er no meld til politiet, så då er det berre å vente på eit "fint" brev om at saken saken er henlagt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå