Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

spilleavhengig: hvordan motivere seg til andre ting

Gjest g16

Anbefalte innlegg

er nå blitt 16 år, og har det egentlig ganske ok på skolen osv.

MEn jeg klarer ikke motivere meg til å gjøre andre ting enn å "game".

Hvordan det gikk til; var populær på barneskolen, ble noe mobbet på ungdomsskolen, trakk meg mer tilbake, kjøpte meg mitt første pc spill (css), sluttet på fotball, kjøpte meg wow og senere andre spill, vgs, nå

Er som sagt 16 år, men aldri vært på noe slags fest eller lignende, og er veldig sjenert blant jenter.. :( (er hetro xD).

Jeg snakker med folk fra klasse, og andre kompisser på skype hele tiden, men blir sjelden til at jeg drar til de på besøk, er med på fester, sparker fotball, går på treningstudio osv...

får bare poste det og si mer i morgen :) er trøtt nå som jeg skrev det så bare si ifra hvis det er noe som er uforstålig...

trenger virkelig hjelp!:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom deg ut blant kompiser og de du kjenner. Det er ofte bare snakk om å ta initiativ et par ganger, før du blir invitert med av andre :) Det er uansett ikke noe galt i å spille, så lenge det ikke overskygger alt annet. Du har sikkert kompiser som setter pris på et godt PC-spill, og LAN og Playstationspilling er supersosiale aktiviteter, som tillater deg å være litt geek også :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...