Riot™ Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Fy faen jeg er lei av å bruke et par Logitech Z4 nå! Ikke ta det feil; Z4 er så korrekt som man får det for 6 - 800kr, men i dag tok jeg stupet og kuppet meg to høyttalere vi nettopp fikk inn, samt en forsterker og senteren til settet (har ikke koblet opp senteren grunnet plassmangel). Enda ikke spilt inn, men det låter svært bra på lille rommet her. EDIT: Lader dSLR nå, så skal få tatt et skikkelig bilde straks. Endret 1. februar 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Så ut som en bra kosekrok det der Skulle du fortsatt hatt Logitech kunne du prøvd deg på enten 2.1-anlegget Z-2300 eller 5.1-anlegget Z-5500. Sjukt bra lyd i begge. Jeg spiller høyt, og har enda ikke klart å sprenge Z-2300, selv om det har vært på fest og spilt for et stort hus Men misunner deg den plassen der :!: Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Hørte på Z5500, og synes ikke det var noe god lyd i de i det hele tatt, men så jobber jeg med hifi og hører daglig på anlegg til 100k+. Skulle gjerne hatt XQ40 vi har. EDIT: Men så kan det hende han jeg var hos, hadde noe problemer med sitt, for jeg synes Z4 er utrolig gode. Endret 2. februar 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hørte på Z5500, og synes ikke det var noe god lyd i de i det hele tatt, men så jobber jeg med hifi og hører daglig på anlegg til 100k+. Skulle gjerne hatt XQ40 vi har. EDIT: Men så kan det hende han jeg var hos, hadde noe problemer med sitt, for jeg synes Z4 er utrolig gode. Kanskje. Utrolig fin lyd i logitech sine anlegg. Har ikke hørt på mye anna, men de holder for meg ;P Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2010 Litt seint bilde, men men. Vet TVen heller litt framover, men det er fordi der ligger ekstra gummiplate under, bak. Dette fordi TVbordet er for høyt i forhold til sitteplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå