eple10 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei! Jeg har pc med integrert webcam. Dette fungerer med msn Finner det ikke andre plasser ( min datamaskin ,søk osv) Noen som har et tips om hvordan jeg kan ta i bruk dette kameraet ? Har windows vista. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Du har behov for driveren/porgramvaren til kameraet ditt. Hvilken leverandør er det på PC'en? Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Start - Min Datamaskin - Du skal se det der. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 TS sier at kameraet ikke er der... Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hvis det er en multicom pc så har jeg nettopp samme problem. Webcammen funker knall, bortsett fra at jeg ikke kan bruke den til noe annet enn f.eks. msn. Er ikke noen drivere eller noe software instalert til den og dermed omtrent ubrukelig, får jo ikke endret på innstillingene heller ><, oppløsning for eksempel. Lenke til kommentar
eple10 Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 Dette var en compaq PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå