Zlatan92 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei. Jeg trenger en ny mobil, og jeg trenger deres hjelp! Jeg vil helst ha en touch(altså trykkskjerm), og at mobilen skal ha trådløs nettverk. Pris: maks 3500. Noen anbefalinger? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 HTC Hero eller HTC Tattoo. Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Vel, jeg er ikke så glad i HTC. De er dessuten alt for dyre? Litt mer ungdommelige.. :Dtakk Lenke til kommentar
program Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Vel, nå var du litt rask, eller? Har du i det hele tatt sett på telefonene? HTC er ikke synonymt med arbeidstelefoner lenger. Og det hadde tatt deg få sekunder å søke opp hvor mye de koster. Hos MPX selger de nå HTC Hero til 3495,-. Fantastisk telefon med Android Market hvor du finner titusener av programmer, som på f.eks. iPhone. Det eneste jeg ser som ikke er bra på den er kamera. HTC Tattoo koster kun i overkant av 2000,-. Edit: Dette er priser uten abonnement. Endret 1. februar 2010 av program Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvorfor er du ikke glad i HTC? Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Den har ALT for mange funskjoner jeg aldri kommer til å bruke. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nei, ikke HTC Hero eller andre Android baserte telefoner. Jeg føler det hvertfall ikke slik. Lenke til kommentar
program Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det der sier du bare fordi du tror at HTC=arbeidstelefon. Men det tilhører fortiden. Og hva i all verden er feil med for mange funksjoner, når telefonene både er raske og enkel i bruk? Samt mange nyttige funksjoner, og ikke minst Android Market. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det der sier du bare fordi du tror at HTC=arbeidstelefon. Men det tilhører fortiden. Og hva i all verden er feil med for mange funksjoner, når telefonene både er raske og enkel i bruk? Samt mange nyttige funksjoner, og ikke minst Android Market. Bra sagt. Hvis alle skulle tenkt slik som trådstarter hadde vi ikke hatt mobiltelefoner engang. Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 HTC er langt ifra en arbeidstelefon med for mange funksjoner! Jeg er "bare" 15, og har en Tattoo. Det er en veldig ungdommelig telefon til en billig penge. Ingen unyttige funksjoner for min del, synes jeg. Tenk også på alt det morsomme man kan gjøre med alle funksjonene! Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) =) Endret 4. mars 2010 av sprintball96 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå