Gå til innhold

Vil ha en mobil som kan nesten alt.

Anbefalte innlegg

Hvorfor utelukker du iphone 3gs? Den er jo perfekt til det du listet opp!

Kjøpte meg en for to uker siden og er kjempefornøyd! Og jeg prøvde/var innom MANGE mobiler før jeg til slutt endte opp med den. Brukergrensesnittet, skjermresponsen og raskheten er bedre enn noen andre mobiler jeg har prøvd. Alt du gjør følger fingeren nøyaktig og det er INGEN lag.

I tillegg er det mange programmer å velge mellom. Ja, du er avhengig av appstore, og ja 70% av programmene der er crap. Men fordi det er så mange programmer totalt sett er det også utrolig mange gode programmer.

Bruker den til mye av det jeg brukte pcn min til før; utrolig god surfemobil!

Terningkast 6 fra meg, :thumbup:

Ps: angående skjermstørrelsen til hd2 vs iphone: hva skal du med en mobil med 4,3"-skjerm? Se filmer? Jeg har aldri orket å se filmer på noe med mindre enn 10"-skjerm annet enn for å prøve det ut. iPhone-skjermen er super til surfing, den har ikke skyhøy oppløsning, men høy oppløsning pleier både å gjøre mobilen treigere og kreve mer av batteriet..

Phonearenas sammenligning:

Jeg opplever HTC HD2 som raskere enn iPhone på mange områder. Blant annet åpne tunge programmer osv. Men jeg skal ikke garantere at dette gjelder generelt. Men jeg tror at mange blir lurt litt av hvor raske enkelte telefoner egentlig er pga. glatte animasjoner.

Brukergrensesnittet på iPhone er svært statisk, ikke alle som liker det heller. Startskjermen er bare fylt med like store ikoner, og man får ikke gjort noen ting uten å åpne ett program, og gjøre seg ferdig der, stenge programmet igjen, og åpne det neste du skal gjøre. Og her kommer også multitasking inn. Manglende multitasking gjør det for mange kronglete å bruke telefonen.

Til og med på videoen der er det noen lagg på iPhonen, hehe.

HD2 er også utrolig god å surfe med. Forklar hvorfor iPhone-skjermen er bedre enn HD2 skjermen til surfing.

PS: Angående skjermstørrelsen. Med din logikk kunne man like gjerne bruk 1" skjerm på iPhone, man kan jo ikke se film på den allikevel. Jeg bruker min HD2 til små filmklipp o.l. ofte. Og hvorfor i all verden er det bedre å surfe på en mindre skjerm?

Her skriver du akkurat slik jeg ikke liker. Og ofte er det "iPhone-elskere" som skriver slik, uten at jeg skal trekke alle under samme kam. Alt på iPhone er helt fantastisk. Alt det som mangler er det ingen som trenger. Og alt som er positivt med andre telefoner er bare tull og unødvendigheter.

Og, det er greit at du mener at du ikke trenger de forskjellige manglene/ulempene, men du må skjønne at folk har andre behov enn deg.

Endret av program
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

iPhone er noe alle har , synst det blir litt kjedli , samtidig som jeg ikke er så fan av OSet ,mangelen på multitasking ødelegger rett og slett en del for meg siden jeg kommer til å bruke mobilen en del med Msn og nett surfing, da det er greit å bare kunne legge ned vinduer uten at programmet lukker seg.

Lenke til kommentar
iPhone er noe alle har , synst det blir litt kjedli , samtidig som jeg ikke er så fan av OSet ,mangelen på multitasking ødelegger rett og slett en del for meg siden jeg kommer til å bruke mobilen en del med Msn og nett surfing, da det er greit å bare kunne legge ned vinduer uten at programmet lukker seg.

Ender du opp med en N900?

Lenke til kommentar

Ender du opp med en N900?

Ja , har en på bestilling hos netcom , de hadde ikke på lager nå så kunne ta opp til 2 uker , men for smøre meg med tolmodighet :p

Lenke til kommentar

Jeg tror du gjør lurt i å velge den. Helt fantastisk telefon. Desverre har jeg den ikke selv, men har fått prøvd den ganske mye.

Eneste du burde merke deg før du får den er at den må brukes veldig mye i landscape. Men det vet du vel sikkert fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...