Gå til innhold

Laptop med HDMI og optisk drev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte selv en laptop fra komplett.. kosta meg 3995kr + frakt.. den har faktisk HDMI utgang :)

Ellers har maskina 4GB ram, AMD Turion 64 X2 CPU på 2GHz og 500GB disk.

Men ser komplett har satt opp prisen til 4995 nå.

Har ikke fått den selv enda, så kan ikke si noe mer om den..

Men etter hva du skriver at den skal brukes til, så er den nok helt grei til ditt bruk også.. bare synd dem satte opp prisen (regner med at det ble gjort idag..)

Link!

Endret av J@9
Lenke til kommentar
som sagt, man bør ha bra skjermkort får å se HD film på HD tv;)

Jeg har bestilt en slik:

www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=483234

Den skal hvis nok ha både HDMI og Blueray disk... men hvor bra den er å se film på vet jeg ikke.

Jeg bestilte akkurat denne pga. jeg vil ha 17" med pixel-tetthet som passer mine øyne fra 1961 :-)

Den har også Intel WiFi Link 5100 11.n trådløs kort.

Hvis di vil ha Windows 7 så er muligens dette feil PC, siden oppgraderings option gikk ut i går. (31.01.2010)

Lenke til kommentar
som sagt, man bør ha bra skjermkort får å se HD film på HD tv;)

Tror heller du bare må slutte å svare på ting her jeg. Du kan overhode ingenting som helst. De fleste laptopper i dag har både HDMI og takler avspilling av HD materiale, både på PC'en og på TV. Til og med min 2,5 år gamle laptop har HDMI og kan spille av 1080p.

Tilbake til TS. Denne fra Acer gir etter min mening ganske mye for penga.

Endret av fUsiOn
Lenke til kommentar

Er langt ifra en ekspert selv :)

Men ikke svar direkte på den måten du gjør. som om du er 100% sikker på det du prater om uten å ha noe særlig med kunnskap om temaet.

forøvrig er de fleste high end skjermkortene bare high end i 3D. Det å se HD film krever ikke så veldig mye fra skjermkortet, men det er heller ikke noe de aller eldste skjermkortene vil klare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...