Sushi1337 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hei. Har hatt Norton siden det fulgte gratis med PCen men nå er det iferd med å gå ut. Bruker PCen hovedsaklig til gaming så et virusprogram som tar hensyn til det er vell best Så jeg lurer på om noen av dere har noen anbefalinger? (Helst gratis) Takk. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 AVG Avast MS security essentials Lenke til kommentar
Sushi1337 Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 I den rekkefølgen? Og takk for svar Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg liker ms sin stille og rolig, og helt passiv nede i systrayen Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 bruksr MS sin her.. helt rolig.. AVG har en tendens til å kjøre system scan under de mest upraktiske tider.. men bra program.. trenger bare noe jobb med settings Lenke til kommentar
go4life Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 min stemme går til avast, krever ingenting og plager deg ikke med mindre du vil! Lenke til kommentar
PowerShot-x Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Comodo er jo veldig bra. Ligger i på toppen i denne testen til matousec. Comodo er veldig lett på resursene. Ikke spesielt mye popups for firewallen. Hos comodo får du både firewall og anti virus i en pakke. Og det er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå