Gå til innhold

Fullfører du alltid påbegynte spill?


Fullfører du alltid påbegynte spill?  

225 stemmer

  1. 1. Fullfører du alltid påbegynte spill?

    • Alltid
      15
    • Som regel
      73
    • Er veldig opp og ned
      68
    • Noen, men ikke så mange
      54
    • Nei
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullfører som regel spill jeg kjøpe, men har en nokså lang liste av kjøpte spill jeg ikke har runnet (Mass Effect, Test Drive Unlimited, World in Conflict) Og en haug med spill som er skaffet i diverse havner på piratmåte som jeg ikke har runnet. Har sagt til meg selv mange ganger "Nå fullfører jeg de spillene jeg har, før jeg kjøper et nytt"... Funker aldri.

Lenke til kommentar

Sjeldent jeg fullfører spill jeg kjøper.

De jeg kommer på i farta som jeg har fullført er:

Uncharted 2, cod mw 1 og 2, cod waw, gta san andreas, GoW Chains of Olympus, Dark Mirror, Fallout 3, og et par gamle gameboy spill.

 

For eksempel kjøpte jeg killzone 2, spilte første mission, for deretter og aldri spille det noe mer. Har også kjøpt batman arkham asylum, spilte et par timer i strekk syntes det var nokså kult, men så hang spille seg, og da gadd jeg ikke mer.. har ikke spilt det siden.

Lenke til kommentar

Halo ble jeg smålei nå, men fullfører kanskje en gang i fremtiden.

 

Skal begynne på HL2 nå, har begynt på det flere ganger, men nå SKAL jeg fullføre det! Lager også 1080p walktrough.

 

Mass Effect 2 fryser og sånt så ikke så gøy det.. (fiender slutter å angripe..) skal heller runde først eneren, så toern på xbox (siden får meg snart hd pvr).

Lenke til kommentar
Veldig opp og ned her. Ofte jeg "glemmer" spillene, og plukker dem opp igjen og runder det mye senere..

 

støtter den, tok meg ca en uke å runde modern warfare 2 første gang..

 

Fikk det tidlig til Xbox 360.. spilte først litt tidligt på dagen, så resten senere samme dag. Men ble rundet på en dag, ble heelt hekta. Men tok (mye) lengre tid å runne de neste gangene. Riktignok litt siden jeg måtte spille det samme flere ganger pga. lydproblemer under opptak fra Xbox 360.

Lenke til kommentar

Bruker ganske lang tid på å fullføre, da. HL2 hadde jeg fra dag 1, men fullførte ikke før EP2 kom, tror jeg :p Oblivion har jeg ennå ikke fullført, men har godt over 300 timer i det. Morrowind fullførte jeg heller ikke. Og ikke HL1.

 

Når jeg tenker meg om er de eneste spillene jeg har fullført noen gang HL2-serien, Portal, Tales of Monkey Island, Mirror's Edge, Braid og Trine og Mass Effect 1 :p og et norsk spill som het Project IGI.

Lenke til kommentar
Bruker ganske lang tid på å fullføre, da. HL2 hadde jeg fra dag 1, men fullførte ikke før EP2 kom, tror jeg :p Oblivion har jeg ennå ikke fullført, men har godt over 300 timer i det. Morrowind fullførte jeg heller ikke. Og ikke HL1.

 

Når jeg tenker meg om er de eneste spillene jeg har fullført noen gang HL2-serien, Portal, Tales of Monkey Island, Mirror's Edge, Braid og Trine og Mass Effect 1 :p og et norsk spill som het Project IGI.

 

Er Project IGI norsk? :O Spilte eneren en del på en gammel laptop som ikke klarte stort annet.. Det ganske gøy, iallefall i forhold til toern.

Lenke til kommentar

Mener det var norsk ja, utviklet av en norsk undergruppe av danske Eidos eller noe. Enern var iallefall rå :) Men jeg hadde en del grafiske bugs, for eksempel vistes ikke våpensiktet på skjermen :p Følgelig gikk jeg alltid rundt og stealthet, siktet meg først inn med kikkerten på hver fiende før jeg uten å røre på musa plaffet hver og en ned :p

Lenke til kommentar

Svar: Som regel.

 

Begrunnelse: Jeg har alltid ambisjoner om å fullføre. Noen sjeldne ganger oppdager jeg at spillet ikke appellerer til meg, og sløyfer det med vilje. Den viktigste årsaken er dog at jeg er student og ikke alltid har tid til å spille mye, og spillene blir derfor posjonert utover veldig lang tid. Jeg ønsker å fullføre dem, og ofte gjør jeg det.

 

:)

Lenke til kommentar

Hehe, må si 'noen, men ikke så mange'.

Grunnen er at jeg liker sånne enkle småspill, slike som koster et par kroner på Steam som da sees litt på, og kanskje kjøpes. Det er disse som jeg har det gøy med en periode før jeg blir lei og lar det ligge. Eksempler på det er Aquaria, And Yet IT Moves, Evil genious, Samorost 2, Titan Quest, Torchlight, Zeno Clash :p . Men skal nok en dag få kommet meg igjennom :) . De blir lagt litt på hylla, så glemmer jeg de, og der blir de.

Ellers så er det spill jeg ikke klarer, pga de er enten i heeeelt feil kategori, eller bare utrolig kjedelige, som for eksempel Far Cry 2 og Empire: Total War, Call of Duty: World at War måtte jeg gi opp relativt tidlig. Crysis slutta jeg med like etter aliens kom, herregud så teit.

 

Ellers prøver jeg å fullføre de 'store' titlene, slik som Portal, Bioshock, Fallout 3 som jeg kjøper.

Veldig sjeldent jeg fullfører et spill to ganger, har begynt på flere ganger, hvor jeg vet hva som skjer, og da blir det så kjipt å jobbe seg igjennom en gang til. Bioshock og Portal er to som jeg kommer på nå.

Lenke til kommentar

Småspill/korte spill er tingen. Lengden til Portal val perfekt i mine øyne! Kort nok til at jeg faktisk orket å spille gjennom det, men langt nok til å underholde en kveld. Et av få spill jeg digger å spille om og om igjen. Kan godt begynne å spille lange spill, men går som regel lei når jeg kommer til midten. Digger spill man bare kan hoppe inn i, spill og hoppe ut av igjen, eller spill som er langt nok til å akkurat underholde en kveld, og som kan spilles om igjen.

 

Men nå er jo en del av de beste spillene jeg har spillt lange da, som HL2 og WiC f. eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...