Gå til innhold

Fullfører du alltid påbegynte spill?


Fullfører du alltid påbegynte spill?  

225 stemmer

  1. 1. Fullfører du alltid påbegynte spill?

    • Alltid
      15
    • Som regel
      73
    • Er veldig opp og ned
      68
    • Noen, men ikke så mange
      54
    • Nei
      15


Anbefalte innlegg

Er det er spill jeg virkelig liker, så runder jeg det som oftest, men er det flere ting jeg ikke liker med det, er det ikke sikkert jeg gidder.

 

Hater riktignok å starte på walktrougher jeg ikke fullfører..

 

(burde jeg prioritere nyere spill-walktrougher da de blir mest sett..?)

 

Holder på med Halo nå, men save-systemet gjør meg så gal at vet ikke hvor lenge det varer.. gjør masse, så blir jeg kastet laaaangt tilbake da jeg dør..

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme her. Altfor mange ganger jeg ikke har fullført spill. Ikke fordi de ikke er bra, men fordi det har kommet ett nytt spill jeg bare har måttet begynne på. Så blir det trått å fortsette på det forrige etterpå, men så har jeg samtidig ikke lyst til å starte på nytt. Da blir det ofte liggende.

 

Det er altfor sjeldent jeg blir så fengsla av et spill at jeg ikke enser andre spill som jeg har lyst til å spille.

Lenke til kommentar

Jeg fullfører vanligvis spill jeg ikke engang liker på trass, fordi jeg har en liten perfeksjonist i meg. Er spillet derimot helt ufattelig dårlig bare slår jeg av og eventuelt sletter mappa momentant. (Jeg bør nok heller avinstallere ja, men sletting gir en mye bedre følelse.)

 

Siste jeg husker jeg ikke fullførte er Torchlight. Det var greit i begynnelsen og lignet veldig på Diablo, men for hver eneste dungeon ble de bare lengre og lengre. Jeg tror jeg ga meg på førtiende level eller noe slikt i én dungeon og aldri spilte igjen. Det ble utrolig monotont etterhvert.

Lenke til kommentar

Hender seg at jeg dytter spill til side, ja. Enten fordi spillet ikke fenger lengre, men også fordi nye ting kommer opp.

 

Lista over ting jeg ikke har runna enda er lang:

 

Prototype

Assassin's Creed

Bioshock

Oblivion (dog har jeg godt over 800 timer med det)

Company of Heroes

GTA (alle)

Lenke til kommentar

kjøpt, men ikke fullført siste tiden:

burnout paradise

killzone2

lego starwars

bioshock (uåpnet)

mirrors edge

gta4

tekken6

chronicles of riddick

resident evil 5 (uåpnet)

resistance 2 (uåpnet)

fear 2 (uåpnet)

lego batman (uåpnet)

 

fullført:

arkham asylum

tomb raider underworld

uncharted 1+2

fallout 3 (platinum)

lego indiana jones

ghostbusters

ratchet & clank ToD + CiT

 

Så gode spill jeg liker blir fullført, ellers havner de rett i hylla

Lenke til kommentar

Har fullført Mirror's Edge, Gta San Andreas, Gta1, Velvet Assassin, Rayman 2, Plants Vs Zombies, Tomb Raider Underworld, Killzone Liberation på psp, Ordeventyret, Flåklypa spillet, Silent Hill Homecoming, Super Mario 64, Championship paintball 2009, SSX, SSX Tricky, SSX3, SSX On tour og Ape Escape.

 

Er disse jeg kommer på i farta ivertfall. Kan hende at det er noen flere.

Endret av KjoTTbein
Lenke til kommentar

Jeg fullfører oftere spill jeg har kjøpt enn de jeg har lastet ned. Men det er nok fordi selv om jeg ikke virkelig vil ha spillet, så laster jeg det ned bare for å prøve. Jeg kjøper ikke spill om jeg ikke er sikker på at det er verdt det.

 

GTAIV, S.T.A.L.K.E.R, Dead Space og The Witcher er alle spill som jeg har dårlig samvittighet av å ikke ha fullført, men det skal nok skje enellerannen gang.

Lenke til kommentar

Samme her, kjøper jeg det, har jeg faktisk betalt for det. Da kan jeg likegjerne spille igjennom hele.

 

Finnes spill jeg har lastet ned uten engang å installere..

 

[oppfordrer ikke. det er imot det dumme loven.]

 

Prøvde ObsCure 2 i dag, dce første 10-20 sekundene virket dritbra, så gikk det rett ned.. makan til søppel..

Lenke til kommentar

Jeg prøver ofte så godt jeg kan og få fullført de spillene jeg har, selv om det til tider kan ta tid og få fullført dem alle :S Har enda ikke fått fullført første run av Dragon Age: Orgins enda f.eks, selv om jeg her faktisk har startet på nytt med en annen karakter... Får vel snart spille det igjen hehe, siden spillet faktisk er bra ;) Og jeg har heller ikke fått rundet Fallout 3 enda heller, men her har jeg hatt problemer med og faktisk få spilt det siden det spillet ikke liker pc'n min så godt. Spillet krasjer en del og sånna ting ;/ Men skal prøve og få fullført det en eller annen gang da, da jeg faktisk har kjøpt noen av dlc'ene til spillet.

 

Men de fleste andre spill jeg har, fullfører jeg også. Er det noe jeg hater så er det og gi opp ett spill alt for tidlig, så jeg prøver og runne alle spillene jeg har kjøpt inn.

 

Men har jo spilt en del spill det ikke går ann og runde skikkelig da, sånn som GTA serien osv, tenker da på og få alt på 100% Runder selvfølgelig historiene i spillene, har gjort det med alle de siste som GTA 3, GTA:VC, GTA:SA og GTA:IV. De to første GTA spillene rundet jeg aldri tror jeg, var ikke så opptatt av historien i spilla var mest interessert i og drepe alt som rørte seg da :p

 

Så ja er noen av disse sandbox spillene jeg ikke har giddet og få 100% på, selv om jeg prøver så godt jeg kan og få runde historien i dem ;)

Lenke til kommentar

Fullfører dei fleste spela som har fått gode terningkast eller gode anmeldelsar. Kjøpte uncharted 1 & 2 berre pga grafikken og terningkast, er midt uti det første spelet no. Fallout 3, spore, HL1, HL2, osv. har eg fullført, same med alle spyro og pokemon spela :p

Eg har faktisk Arkham asylum, Bioshock og FO1&2, men har ikkje installert AA eller FO1 og 2. Bioshock kom eg liksom aldri inn i. Kan ha noko med at fallout 3 låg å frista på skrivebordet :p

Men om eg først har byrja på eit spel og satt meg godt inn i det, fullfører eg alltid. Mass effect 1 er eg snart ferdig med, då blir det over på nummer 2.

 

HL2 og ME1 er vel dei spela eg har hatt mest lyst til å fullføre, ingen stumbleupon, lekser eller tv-program har distrahert meg frå dei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...