ventle Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Case: - pc får ikke koblet seg til trådløs router - iPhone får koblet seg til - jeg kobler iPhone til pc med kabel og starter deling av Internett på telefonen. Jeg kan da surfe på PCen, men det virker som om iphonen kun bruker 3G for å koble til nett på vegne av PCen. Dette antar jeg fordi datatelleren på mobilen løper når jeg surfer på PCen, denne skal vel ikke øke dersom den kommuniserer via wifi? Kan jeg tvinge telefonen til å bruke wifi til internettdeling? Lenke til kommentar
hakkstein Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Bumper denne da jeg sliter med akkurat det samme. Noen som har en løsning nå? EDIT: Dersom jeg deaktiverer 3G på telefonen brytes delingen av nettverket. Endret 8. september 2011 av hakkstein Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Telefonen router 3G-nettet til pcen. Om du kan tvinge den til å bruke wifi vet jeg ikke, men 3G er standard, siden man som oftest bruker det der det ikke er tilgang til wifi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå