Bolivar Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Heisann Har no hatt ei jakke frå Poco Loco i snart tre år og har eit knytta band til denne. Det er ei grå ruta jakke og har kun sett 1 person med same jakka og en på ett bilde. Dette er litt morosamt og føler jakka er spesiell av den grunn. Unik No begynn den å bli gammal, kanskje litt utslitt her og der, så er på utkikk etter ny jakke Nokon tips? Eg vil ha ei jakke som kan brukast til daglegdags og litt meir formell bruk. Ikkje ei som har så spreke fargar at eg kan bli forveksla med regnbogen. Kombinasjon av kvit, grå og svart. Eg vil ha ei nøytral jakke. Lenke til kommentar
themeltedsnowman Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 bestill fra utlandet eks: Ebay.com;), men bruk vett vis du hendler der Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Interessert selv.. Blir spennende å se hva folk kommer opp med Lenke til kommentar
themeltedsnowman Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 ebay selger ikke bare varen fra amerika, akkuratt som finn.no bare at ebay har selgere rundt om hele verden;) og da er mesteparten av selgerne fra amerika og kina xP Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 http://www.smartguy.dk/fashion/VisVare.asp?ID=35360&mid= Såg litt på denne... Nøytral og har ikkje sett Iceman merket før... Likte jakka også, men trygg side? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hva med denne var snakk om den i en annen tråd. Litt småkeen på en sånn selv. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Er ikkje glad i sånn boblejakke, desverre Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Det er en quilted jakke, ikke boblejakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå