Bob Dick Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Blazer er min faste venn ut på byen! Kjører blazere 80% av tiden ute på byen, 10% v-hals 10% cardigan. Dette er om vinteren. Blazer er fresht. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Kan sei eg er tynn som person da... Kan eg utnytte dette på noko slags vis? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Utnytte hva? Kjøp slimme blazere, ser ekstra pent ut på tynne. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Ja. Alltid slim fit egentlig. Ser alltid bedre ut enn klær som henger og slenger eller ser posete ut Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2010 Går nesten alltid i skjorte på byen. Nå fortiden så blir det ofte skjorte med en v-hals genser. Jeans eller andre litt penere bukser. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Går nesten alltid i skjorte på byen.Nå fortiden så blir det ofte skjorte med en v-hals genser. Jeans eller andre litt penere bukser. Dette ser alltid bra ut Cardigan med skjorte under er også perfekt. Jeg er spesielt fan av J. Lindeberg cardiganene Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Dette ser alltid bra ut Cardigan med skjorte under er også perfekt. Jeg er spesielt fan av J. Lindeberg cardiganene Cardigan ser ofte bra ut. Desverre har jeg alt for få cardigans som sitter bra, det står på listen over ting jeg trenger. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Tja, jeg har en ullcardigan, som sitter helt løst, og en litt baggy dieselbokse, ikke veldig baggy, men litt. nesten alle sier at det ser bra ut, og de som ikke sier noe snakker jeg ikke med uansett. Cardigan kan finnes her; http://www.steez.no/Sweaters/Chilling_in_m...y_cardigan.html - og for 50%, bruk salgskode "salg" Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Den cardiganen er altfor casual for byen. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Spørs litt hvor du drar ut da. Forskjell på kavinsky og rock in liksom. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Den cardiganen er altfor casual for byen. Syns du cardigan med skjorte under er for casual? Det har ikke jeg noe problem med å gå på byen i. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Men si litt om steder du drar på. Noen steder er du nesten nødt til å gå med pene klær for å komme inn mens andre er mer casuelt. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Den cardiganen er altfor casual for byen. Syns du cardigan med skjorte under er for casual? Det har ikke jeg noe problem med å gå på byen i. Han sa jo at den spesifike cardiganen var for casual for byen. Og den var jo veldig hverdagslig. Ikke så veldig fresh cardigan akkurat. Endret 5. februar 2010 av Bob Dick Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Den cardiganen er altfor casual for byen. Syns du cardigan med skjorte under er for casual? Det har ikke jeg noe problem med å gå på byen i. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Ah, det er bare jeg som er sløv. Er enig med deg der Bebeluv Lenke til kommentar
No14 Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Cardigan kan se bra ut uten skjorte også. Har gått med hvit t-skjorte under og kommet inn på "fine" steder før. Hadde riktignok dressbukse og pensko til da. Med et fint kjede i halsen og en kul klokke ser det bra ut! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Det hørtes greit ut frem til du nevnte kjedet Lenke til kommentar
No14 Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Kjede kan være så mangt. Bruker som regel en skinn dings fra police som passer til mye. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2010 Hadde jeg hatt en dobbelfacepalmsmiley hadde jeg brukt den nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå