Gå til innhold

"Voksenklær" Ut på byen.


Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Er en gutt på 18 år som har fått sertifikat på å gå på byen, men stilen min er ganske feil i forhold føler eg. Fritida går det mykje av joggebukse og hettegenser (faktisk i litt spreke farger). Skal eg ut byttar eg ut joggebuksa med olabukse, mørkeblå eller svart. Men i helga var eg på byen og ser at mange går i mykje svart og meir vaksne klede.

 

Kva klede brukar dykk på byen? Er frå bygda så mote er ikkje akkurat fokuset :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta på deg et par pene, mørke jeans som sitter godt. Ikke gå med noen løse som henger og slenger, velg noen litt mer slimme. Ser mye bedre ut.

Sleng på en skjorte i ønsket farge og eventuelt mønster, og ta på deg enten en v-hals eller en cardigan. Nå på vinteren kan også litt tykkere ullcardigans fungere veldig greit, i tillegg til å se bra ut.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det bare er meg, men jeg føler hvert fall ikke at en tjukk ullcardigan er så veldig "fest-antrekk". Skal få tatt bilde av hva jeg brukte på lørdag, jeg er veldig fornøyd med det hvert fall. :p

 

Edit: Ja, gidder ikke det i kveld allikevel. Kanskje i morgen.

Endret av Bob Dick
Lenke til kommentar
På denne delen av året har jeg enten en cardigan eller en v-hals med en skjorte under. ALLTID skjorte. På sommeren avhenger det mer av hva slags fest jeg skal på. Noen utesteder er jo mer "sommerlige" enn andre. Da kan jeg gjerne ha chinos og en lys skjorte som eneste antrekk.

 

+1

 

Jeg kjører også ofte en dressbukse med skjorte - enkelt og grei, men samtidig knall godt å gå i.

Lenke til kommentar

Det eneste 18-årsstedet her jeg bor er et fjortisinfiltrert høl uansett...

Synd jeg er 19 år og er heftig lei av alle jeg møter på ute nå.

Jaja, seks og en halv måned til jeg fyller 20. :) omtrent.

 

Edit: Men er det bare meg som synes det høres UTROLIG kjedelig ut å dra på fest med en v-hals eller ullcardigan?

Det er slik jeg forbinder med en som kunne ha vært på jobb i banken e.l.

Endret av Bob Dick
Lenke til kommentar
Edit: Men er det bare meg som synes det høres UTROLIG kjedelig ut å dra på fest med en v-hals eller ullcardigan?

Det er slik jeg forbinder med en som kunne ha vært på jobb i banken e.l.

 

Jeg har en sånn jobb, men ikke i en bank. Eneste forkjellen jeg gjør når jeg skal ut er å kneppe opp en knapp i skjorten og ha på meg en stilren klokke, selvbruker jeg en Rado Sintra, som generelt sett er min favorittklokke og som gjerne gir meg mye oppmerksomhet, og en pent kjede i halsen. Også bruker jeg gjerne sterkere farger når jeg skal ut enn når jeg er i jobb - da går det gjerne i veldig konservative farger, altså grå og svart o.l

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar

Slike standard plagg ser pent ut det, det er ikke det, men jeg synes ikke det er så veldig spennende festantrekk. Jeg ville ikke brukt en v-hals over skjorta mi hvert fall.

 

Og jeg tror dere skjønner at det fins flere alternativer enn bare hettegensere...

En tynn cardigan ser f.eks mye sprekere ut en enn tjukk en i ull spør du meg.

 

Men nå bør jeg kanskje være litt forsiktig med hva jeg sier når jeg ikke vet jeg hvor gamle dere er da. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...