Gå til innhold

[Løst]Flashing av xbox 360.

paulxd

Anbefalte innlegg

Jeg har en xbox 360 elite som jeg kjøpte rett før nyttår.

Jeg lurer på om jeg skal flashe/brenne den så jeg kan spille brente spill (backup-spill).

Men er dette lurt? Jeg mister vell garantien om jeg åpner den? Får jeg ny visst den blir ødlagt da? Så lurer jeg også hvilken type dvd-spiller jeg har i den, den er kjøpt 28. desember. Og blir jeg banned fra xbox visst jeg spiller backup spill?

Noen som kan flashe? Eller noen som vet noen sider, ikke alt for dyrt.. 400 kr f.eks? Så må de har reperasjonsgaranti!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hvis du åpner den kan du regne garantien som ubrukelig. Den inneholder en helt vanlig DVD-spiller (er ikke sikker)

Microsoft utestenger ofte Live-brukere som har flashet xboxen sin, så dette er ikke å anbefale (i såfall må du kjøpe ny xbox)

Lenke til kommentar

ONTOPIC

Det er sant at du bryter garantien ved å åpne Xboxen, men man kan få kjøpt garantiklistremerker på eBay for 20 kroner eller noe ;P

Det at man blir bannet fra Live hadde ikke så mye å si for min del...XBL er care IMO :)

Det er også fullt mulig å flashe selv.

Refererer til tråden jeg postet lenger oppe som omhandler emnet.

Endret av timb
Lenke til kommentar
ONTOPIC

Det er sant at du bryter garantien ved å åpne Xboxen, men man kan få kjøpt garantiklistremerker på eBay for 20 kroner eller noe ;P

Det at man blir bannet fra Live hadde ikke så mye å si for min del...XBL er care IMO :)

Ja, så blir liksom xboxen min banned eller bare live brukeren min? For visst jeg ikke kan spille live er det jo ikke vits å ha xbox :p

Lenke til kommentar
ONTOPIC

Ja, så blir liksom xboxen min banned eller bare live brukeren min? For visst jeg ikke kan spille live er det jo ikke vits å ha xbox :p

Xboxen blir bannet, ikke live brukeren.

Det vil si at du kan kjøpe en ny xbox og bruke din gamle live bruker.

Ingen vits å ha xbox hvis ikke du kan spille live? Dummeste jeg har hørt

Lenke til kommentar
ONTOPIC

Xboxen blir bannet, ikke live brukeren.

Det vil si at du kan kjøpe en ny xbox og bruke din gamle live bruker.

Ingen vits å ha xbox hvis ikke du kan spille live? Dummeste jeg har hørt

Ja takk for svar da, tror ikke jeg flasher den for vil helst ikke bli banned. Å det er liksom live som er det gøyeste med Xbox. Halo3 er ikke det samme uten online

Lenke til kommentar

lol, mange lure svar her, hehe...

Det har kommet/kommer firmware som skal være live-sikker.

Garantien er ikke noe problem om man gjør dette på "riktig" måte.

Jeg tror ikke du finnernoen som flasher, som også gir en reparasjonsgaranti, da dette ikke har noe med selve flashingen å gjøre.

Hvor i landet bor du ca?

Lenke til kommentar
lol, mange lure svar her, hehe...

Det har kommet/kommer firmware som skal være live-sikker.

Garantien er ikke noe problem om man gjør dette på "riktig" måte.

Jeg tror ikke du finnernoen som flasher, som også gir en reparasjonsgaranti, da dette ikke har noe med selve flashingen å gjøre.

Hvor i landet bor du ca?

Jeg bor i Hordaland, stord men er ofte i Rogaland

Endret av paulxd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...